حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از طرح های آموزشی مقطع ابتدایی

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در جمع معلمین پایه ابتدایی گفت: با ارائه طرح ها و برنامه های آموزشی از سوی شما، ما نیز ابزارهای حمایتی خود را در اجرای سند تحول آموزش و پرورش هر چه شایسته تر ارائه خواهیم کرد.

به گزارش فرینا؛ در جلسه ای که با هدف همفکری و ارائه طرح ها و دیدگاه های مدیران و معلمین مربوط به پایه ابتدایی در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد؛ علی الیاسی از سند تحول آموزش و پرورش بعنوان یک سند بالادستی نام برد و افزود: با ارائه طرح ها و برنامه های آموزشی شما، ما نیز ابزارهای حمایتی خود را در اجرای سند تحول آموزش و پرورش هر چه شایسته تر ارائه خواهیم کرد.

علی الیاسی خاطرنشان کرد: در این سند یکی از اهداف آموزش، پرورش انسان خداپرست، خودآگاه، مهارت محور، میهن پرست و هر ویژگی شایسته دیگری که انسان باید داشته باشد تا یک شهروند خوب باشد؛ است.

الیاسی سه عنصر مهم در این سند را که باید مورد توجه قرار بگیرند؛ دانش آموز، معلم و مدرسه عنوان کرد و افزود: با توجه به هدف اصلی سند مذکور که همانا تربیت و پرورش یک انسان ایده آل و شهروند کامل است؛ هیچکس به جز معلمان مقطع ابتدایی نمی توانند در این خصوص موثر باشند و سنگ بنای اصلی را بگذارند، چرا که اوج تأثیرپذیری دانش آموزان همین رده سنی است.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند بزرگ ترین سرمایه گذاری در هر کشوری را سرمایه گذاری برمنابع انسانی دانست و تصریح کرد: بعنوان حمایت گر با ارائه پیشنهادات و طرح های مفید شما باید بدانیم که چه کمک هایی را در چه راستایی می توانیم داشته باشیم.

وی در واکنش به یکی از پیشنهادات معلمان مبنی بر ایجاد بستر مناسب جهت اروندگردی دانش آموزان؛ گفت: با توجه به داشتن مدیریت گردشگری در سازمان منطقه آزاد اروند قطعا با ارائه یک برنامه مدون از جانب شما این مدیریت نیز از این ایده استقبال نموده و حمایت های لازم را مبذول خواهد داشت.

الیاسی با بیان این موضوع  که همواره تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر امر خطیر آموزش بوده و جزو اولین اولویت های در نظر گرفته شده این سازمان می باشد، اظهار داشت: این مدیریت آمادگی لازم جهت حمایت از یک برنامه تدوین شده یکپارچه از دو شهرستان آبادان و خرمشهر را دارد.

وی از پیشگام بودن اروند از نظر آموزشی در بین مناطق آزاد خبر داد و گفت: منطقه آزاد اروند در تمامی شاخص ها نسبت به دیگر مناطق آزاد در رتبه بهتری قرار دارد و صدر نشین بوده که باعث خرسندی ما است.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با این پیشنهاد که در پایان هر ماه یک نشست با نخبگان مقطع ابتدایی داشته باشد افزود: اگر قرار است تحولی صورت بگیرد باید ذیل سند تحول آموزش و پرورش باشد و از مقطع ابتدایی شروع شود، در همین راستا از دست اندرکاران امر می خواهیم که برنامه ها و ایده های خود را (خصوصا در مورد طرح اوقات فراغت) هرچه زودتر ارائه دهند تا با اولویت بندی، بودجه ریزی کرده چراکه هرچه ارائه برنامه های مذکور در نیمه اول سال باشد راحت تر می توان آنها را در بودجه جاری سازمان  بگنجانیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو