راهکارهای توسعه گردشگری محور شورای مشاوران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

کارگروه فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و رسانه ای شورای مشاوران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی راهکارهای رونق گردشگری کیش تشکیل جلسه داد .

به گزارش فرینا، در این نشست که صبح پنجشنبه 23 خرداد با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون گردشگری و مشاوران مدیرعامل و چند تن از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، برخی راهکارهای توسعه صنعت گردشگری و برگزاری پر بارتر جشنواره های متعدد در جزیره کیش از جمله جشنواره تابستانی مطرح و بررسی شد.

تقویت بوم گردی، اکوتوریسم، گردشگری رویداد محور، ایجاد تورهای ترکیبی با استفاده از ظرفیت گردشگری تاریخی بنادر اطراف، توسعه گردشگری سلامت با ایجاد زیرساخت های ضروری و استاندارد سازی خدمات، معرفی مطلوب تر امکانات جزیره کیش برای تقویت گردشگری ورزشی در سطح ملی و بین المللی، بهره مندی از امکانات مناسب نمایشگاهی و سالن های برگزاری همایش برای رشد همایش های علمی و تقویت گردشگری نمایشگاهی از جمله محورهای گفتگو در این نشست بود.

ازدیگر موارد مطرح شده در این کارگروه می توان به ضرورت انطباق کامل طرح های عمرانی، توسعه ای و گردشگری با طرح جامعه جزیره کیش، معرفی بسته های سرمایه گذاری در زمینه گردشگری در رسانه های سراسری و جذب سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه، تعیین بازار هدف گردشگری در بین کشورهای همسایه و منطقه و برقراری خطوط هوایی جدید با هدف  ایجاد زیرساخت های لازم در جهت تسهیل  سفر گردشگران خارجی به کیش اشاره کرد.

همچنین بنا بر اعلام معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست، امسال بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش با برنامه های مفرح و متنوع از 20 تیر آغاز شده و تا 8 شهریور ادامه خواهد داشت. که جزئیات آن بنابه گفته معاون گردشگری به زودی اعلام خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو