توليد 100 تن درب و پنجره توسط بخش خصوصي ارگ جديد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/5210
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل يک واحد صنعتي در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد از توليد 100 تن درب و پنجره در سال در اين واحد توليدي خبر داد.

کاووس قصابي، مديرعامل واحد صنعتي نوآوران پنجره پارس ارگ جديد درگفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: واحد صنعتي پنجره پارس در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد در سال 1383 در زميني به وسعت 30 هزار متر مربع، 3 هزار متر سوله و هزار متر ساختمان اداري در منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد بم با بهره گيري از متخصصين خارجي و با دو خط توليد درب و پنجره و توان توليدي 100 عدد درب و پنجره در هر شيفت کاري به بهره برداري رسيده است.

وي خاطر نشان کرد: فعاليت اين کارخانه در زمينه توليد و مونتاژ درب و پنجره هاي (UPVC ) است که ميزان توليدات اسمي اين کارخانه حدود 470 تن در سال است ولي ميزان توليدات اصلي اين کارخانه حدود 100 تن در سال برآورد مي شود، در اين راستا تعداد افراد شاغل در اين واحد صنعتي 20 نفر به صورت مستقيم و تعدادي نيز به صورت غير مستقيم است.

قصابي اضافه کرد: امروزه مزيت استفاده از اين تکنولوژي در همه جاي دنيا براي همه شناخته شده است و يادآور تکنولوژي بالا، ذخيره انرژي، نظم، سهولت در پاکيزگي، زيبايي، سکوت و دقت عمل طبق يک استاندارد تعريف شده است.

وي ادامه داد: همچنين ويژگي پروفيل يو پي وي سي اين است که براي ساخت پنجره هاي گوناگون قابليت نصب انواع يراق آلات را «تک حالته- دو حالته(بازشو عمودي و افقي)- ريلي(فولکس واگني)» داراست و اين ويژگي کمک خواهد کرد تا با توجه به خواست مشتريان پاسخگوي سليقه هاي متفاوت باشد.
/206

شناسه خبری: 5210

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو