حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در گردهمایی ائمه جمعه استان

حسین نامور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با آیت الله صفایی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

به گزارش فرینا، در این دیدار که در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان برنامه ریزی شده بود مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گزارش کاملی از فعالیت ها، پیشرفت ها و دستاوردهای این منطقه ویژه را به سمع و نظر آیت الله صفایی نماینده محترم ولی فقیه در استان، امام جمعه بوشهر و دیگر ائمه جمعه استان رسانید.

حسین نامور با بیان این نکته که تریبون نماز دشمن شکن جمعه یکی از مهمترین رسانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کلام شیوای ائمه ی محترم جمعه آیینه شفاف انعکاس دهنده ی توانمندی ها و موفقیت های کشوردر بخش های مختلف است اظهار داشت که منطقه ویژه اقتصادی بوشهر طی دو سال گذشته مسیرموفقیت و پیشرفت را به خوبی طی نموده است  و از این رو افق فراروی منطقه بسیار روشن است.

نامور افزود: با تدابیر در نظر گرفته شده و البته حمایت بیشتر متولیان امر به زودی شاهد موفقیت های بیشتر استان و بالاخص منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در بخش تولید و اقتصاد خواهیم بود و ان شاالله به زودی با اطلاع رسانی مناسب این موفقیت ها دل مردم استانمان شاد خواهد شد.

گفتنی است؛ طرح اطلاع رسانی موفقیت ها و تلاشهای مناطق آزاد و ویژه از طریق تریبون مردمی نماز جمعه در سراسر کشور در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو