به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

دیدار معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آبادان

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و کلیه مدیران زیرمجموعه این معاونت با حضور در دادگستری آبادان، هفته قوه قضائیه را تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش فرینا؛ در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کلیه پرسنل دادگستری شهرستان آبادان خصوصا سیروس محمدی رئیس این مجموعه؛ از ناصر غلامی که چندی پیش بعنوان دادستان نمونه کشور انتخاب شد، به طور ویژه نیز تقدیر صورت گرفت.

قدرت اله طمیمیان با اشاره به نقش و جایگاه ویژه این قوه که یکی از مهم ترین دستگاه های اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه است افزود: بی شک به دست آوردن چنین موفقیتی توسط دادستان آبادان، توفیقی برای منطقه ما محسوب می شود.

طمیمیان با بیان این نکته که قوه قضائیه مبین برقراریِ عدل و رساندن حق به صاحبان آن است، خاطر نشان کرد: با توجه به مرزنشین بودن مردم، حساسیت های امنیتی در این منطقه بسیار حائز اهمیت بوده و مسئولیت این نهاد را سخت تر کرده است، از همین روی به تمامی پرسنل خدوم و زحمت کش دادگستری آبادان فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفته و از درگاه احدیت برایشان سلامتی و موفقیت روزافزون را مسألت دارم.

گفتنی است؛ جهت ارج نهادن به مقام والای قضاء و قضاوت و تکریم از مقام شهید مظلوم، آیت ‏اللَّه دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی، اولین مسؤول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد قوه قضاییه، مبنی بر نامگذاری هفته اول تیرماه، سالروز شهادت آن بزرگوار، به عنوان هفته قوه قضاییه، این پیشنهاد در تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۳۷۳ در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و به تصویب رسید.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.