ارزیابی عملکرد پرسنل سازمان منطقه آزاد ماکو با استقرار بازرسی و نظام ارزیابی

مدیر بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ارزیابی عملکرد پرسنل سازمان منطقه آزاد ماکو با استقرار نظام ارزیابی و با بهره گیری از روش‌های بروز و کارآمد و راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد در منطفه آزاد ماکو انجام می‌شود. 

به گزارش فرینا، محمد علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: در راستای سیاست‌های سازمان منطقه آزاد ماکو نظارت بر اجرای قوانین، آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد کشور و ... و حسن جریان امور در این سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه انجام می‌شود.
 رحیمی با اشاره به اینکه اعمال نظارت مستمر بر عملکرد سازمان، معاونت ها، مدیریت‌ها و ادارت سازمان و انجام بازرسی‌های برنامه‌ای و دوره‌ای از سازمان در این مدیریت انجام می‌گیرد گفت: دریافت و جمع بندی گزارش‌های عملکردی همراه با تجزیه و تحلیل لازم و ارائه به بالاترین مقام سازمان به همراه پیشنهادات و راه حل‌های اصلاحی سازنده و مناسب جهت رفع نواقص و مشکلات از جمله وظایف این مدیریت است.
 
وی از راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد در سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: در همین راستا به شکایات رسیده از سوی کارکنان، ارباب رجوع و سرمایه گذاران رسیدگی می‌شود.
 
مدیر بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد ماکو از شهروندان و مراجعین به سازمان منطقه آزاد خواست تا با مراجعه به وب سایت سازمان و یا با ارسال پیام کوتاه (sms) و مرکز تماس آنلاین هرگونه شکایت و مشکلی را ارسال کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو