ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52373
ساعت 12:10 دوشنبه 17 تير 1398
سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیش‌تر و ارتباط آسان‌تر با مشتریان و تسهیل خدمات‌رسانی و فضای کسب و کار راه‌اندازی شد.

به گزارش فرینا، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به تلاش های پیگیرانه به‌منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان که برای پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق شهروندی در نظام اداری صورت می پذیرد، گفت: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهد، پست صوتی و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی و ارائه توضیحات شفاف و جامع به پرسش مشتریان تسهیل شود.
عادل دریس با اشاره به اینکه این اداره کل بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله ی اجرا گذاشته است، افزود: این اقدام نیز در راستای شاخص های مذکور و با رعایت امانتداری، راز داری و حفظ حریم خصوصی اشخاص و در چارچوب وظایف سازمانی و ملاحظات مقررات جاری صورت می گیرد.
گفتنی است؛ به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط تلفن ثابت در استان با شماره گیری 5202 و مشترکین خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه‌های تلفن همراه با شماره گیری 0615202 می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری بهره مند شوند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی