صنعتگران برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شدند

چهارمین همایش تجلیل از صنعتگران برتر منطقه آزاد اروند با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این همایش که صبح امروز در سالن کنفرانس های این سازمان برگزار شد؛ از ۳۰ واحد برتر در سال ۹۷ که در بخش های صنعت، کشاورزی و شیلات فعالیت می کنند؛ تقدیر شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص گفت: از ماه ها قبل کمیته ای با همین محوریت تشکیل و با توجه به پارامترهای توسعه، تعداد اشتغال و صادرات از میان ۱۶۶ واحد صنعتی فعال در منطقه این ۳۰ واحد را انتخاب کردند.

سید علی موسوی اهداف برگزاری این همایش را ایجاد انگیزه و بسترسازی برای نشستی تخصصی با حضور بخش خصوصی و دولتی عنوان کرد .

موسوی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی صنعت و معدن منطقه آزاد اروند در اقتصاد ملی افزود: ما درصدد هستیم با برگزاری این همایش ها به رفع مشکلات موجود و بهبود فعالیت های آتی کمک کنیم .

وی حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال را از مهم ترین مسئولیت های این معاونت در سال جاری دانست و ادامه داد: تلاش می کنیم شرایط را برای مقابله با تحریم های دشمن با حمایت های مادی و معنوی از واحدهای تولیدی فراهم کنیم .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند همچنین خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیون ثبت سفارش مواد اولیه و ماشین آلات در منطقه وجود داشته است و حدود ۲۲۰ میلیون دلار صادرات کالای تولیدی به خارج از کشور را داشتیم .

موسوی همچنین از صدور پروانه بهره برداری پنج ساله و یارانه ویژه برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی بعنوان هدیه سازمان منطقه آزاد اروند به این صنعتگران نمونه خبر داد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو