مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

ارتقای سطح کمی و کیفی مدارس کیش وارد فاز جدید اجرایی شد

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ازتعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ساخت مدارس جدید در منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری مهر، موسی دادی زاده سرخایی در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به لزوم تعامل گسترده آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد کیش در جهت تحقق اهداف توسعه ای در بخش آموزشی جزیره کیش گفت: در این جلسه مفاد تدوین تفاهم نامه و سند همکاری مشترک بین طرفین بررسی شد که طبق راهبرد های ارائه شده، بزودی پیش نویس تفاهم نامه هم در اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان تهیه خواهد شد.
وی افزود: با در نظر گرفتن پراکندگی مدارس در بخش های مختلف جزیره کیش و در راستای تسهیل دسترسی ساکنان تمامی بخش های جزیره به مدارس ساخت مدارس جدید در جزیره کیش از جمله محورهای اصلی این تفاهم نامه خواهد بود.
به گفته دادی زاده با توجه به اینکه تامین فضای فیزیکی مدارس را سازمان منطقه آزاد کیش بر عهده دارد، پس از ساخت این مدارس، اداره آموزش و پرورش مسئولیت تجهیز و تامین نیروی انسانی را بر عهده خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به وضعیت مطلوب آموزشی در جزیره کیش گفت: میانگین قبولی پایه دوازدهم در جزیره کیش بیش از ۸۸ درصد است که از میانگین ۸۳ درصدی کشور بالاتراست. میانگین نمرات کتبی پایه دوازدهم کیش نیز از میانگین استان و کشوری بالاتر است و این آمار بیانگر سطح بالای آموزشی و فعالیت آموزگاران مجرب و متعهد در جزیره کیش است.
وی با تاکید بر اینکه عوامل انگیزشی متعددی در ارتقاء منابع انسانی و خدمات آموزگاران موثر است، سیاست های حمایتی سازمان منطقه آزاد کیش از جمله پرداخت منظم کمک هزینه مسکن به معلمان را یکی از عوامل تشویقی عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه شامل تمامی مواردی است که در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری به بهبود وضعیت خدمات آموزشی در جزیره کیش کمک می کند. که از آن جمله می توان به ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی جدید، برگزاری دوره های آموزشی برای آموزش معلمان، دانش آموزان و اولیاء و کارکنان اداری آموزش و پرورش در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان، ساخت و تجهیزکانون های پرورش فکری، پژوهش سراهای دانش آموزی و سالن های ورزشی، رعایت استاندارد های لازم برای انتخاب دبیران و آموزگاران مجرب جهت تدریس درمدارس کیش و مسائل رفاهی کادر آموزش و پرورش درجزیره کیش اشاره کرد

مدیر روابط عمومی مناطق آزاد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو