14/ گردشگری سلامت در کشور نیازمند «دیجیتال مارکتینگ» است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/52513
ساعت 12:04 چهارشنبه 26 تير 1398
رئیس هیئت مدیره «شرکت گردشگری سلامت آریا» با اشاره به اینکه گردشگری سلامت در کشور نیازمند «دیجیتال مارکتینگ» است گفت: خدمات ارائه شده در این حوزه صرفه اقتصادی به همراه دارد و برای همین می توان سرمایه گذاری و هزینه های بیشتری در این بخش انجام شود.

به گزارش خبرنگار فرینا از منطقه آزاد ماکو، محمد هادی شجاری در دومین روز (چهارشنبه) از هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو گفت: قیمت مناسب،‌ کیفیت بالا، پزشکان برجسته و دیگر مزایا باعث شده است تا بتوان در گردشگری سلامت سرمایه گذاری و هزینه کرد. 
او تاکید کرد: گردشگری سلامت ایران به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد و باید با همکاری و همفکری همه فعالان این حوزه و نهادها و سازمان های مرتبط بسترهای این امر فراهم شود. 
شجاری با اشاره به اینکه سهم دیجیتال مارکتینگ از بازاریابی گردشگری سلامت در کشور هند حدود ۲۰ درصد است افزود: در دنیا به گردشگری سلامت به عنوان یک صنعت نگاه می‌شود؛ پس ما هم باید نگاهمان را تغییر دهیم. 
هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان می دهد. 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

دوغارون-چابهار؛ مسیر باز شدن قفل اقتصاد شرق ایران
شتاب‌گیری ایجاد گمرکات تخصصی در مناطق آزاد در پی توافقات دبیرخانه شورای‌عالی و گمرک جمهوری اسلامی ایران
تسریع در روند انتقال شهرک صنعتی تایباد به منطقه آزاد دوغارون
رایزنی ایران و ارمنستان برای افزایش همکاری‌های اقتصادی در بازار اوراسیا
گفتگوی اختصاصی صبح آمل با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد مازندران

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی