آمادگی منطقه ویژه اقتصادی نمین برای جذب سرمایه گذار

استاندار اردبیل تاکید کرد که با اقدامات انجام شده شرایط برای ورود سرمایه گذاران به منطقه ویژه اقتصادی نمین فراهم است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو در دیدار با مدیران سرمایه گذاری شاهد و منطقه اقتصادی نمین افزود: در حال حاضر شاهد ورود سرمایه گذاران بزرگ به منطقه ویژه اقتصادی نمین هستیم.
بهنام جو تصریح کرد: در چند ماه اخیر دو گروه بزرگ سرمایه گذاری از بخش خصوصی داخلی و خارجی نسبت به ارائه درخواست سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کرده اند و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده ایم تا نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.
وی از مدیرعامل شرکت بازرگانی شاهد خواست در اجرای پروژه‌های عمرانی در محدوده منطقه ویژه اقتصادی از ظرفیت‌های پیمانکاری استان بهره مند شوند و نیروی انسانی شاغل در این منطقه نیز از جوانان استان باشند.
استاندار اردبیل به لزوم توجه به قیمت تمام شده در کنار کیفیت بالای زیرساخت‌های احداثی در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: باید قیمت تمام شده اراضی صنعتی و خدماتی این منطقه به نحوی مدیریت شود که با کمترین هزینه و رعایت دقیق ضوابط حقوقی و فنی، بتوانید زمین با کیفیت بالا و قیمت پایین به کارآفرینان و تولید کنندگان ارائه کنید.
بیگ محمد لو مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد نیز در این نشست از تأمین مالی مناسب جهت توسعه منطقه ویژه اقتصادی نمین در سال جاری خبر داد و بر آمادگی این شرکت برای سرمایه گذاری بیشتر در استان تاکید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو