برگزاری دوره آموزشي حسابداری مقدماتی در مرکز بین المللی رشد قشم

مرکز بین المللی رشد قشم در راستای آشنایی ساکنان قشم با مفاهیم حسابداری با هدف کمک به اشتغالزایی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان نخستین دوره آموزشي حسابداری مقدماتی این مرکز در سال 98 را برگزار می کند.

به گزارش فرینا، این دوره آموزشي 30 ساعته حسابداری مقدماتی از تاریخ یکم مردادماه سال جاری در 15 جلسه 2 ساعته برای 10 نفر متقضایان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.
سر فصل دروس دوره آموزشی حسابداری مقدماتی شامل اصول تئوری آشنايي با حسابداري، آشنايي با حساب ها، شناخت دفاتر قانوني و نحوه ثبت آنها و تهيه تراز آزمايشي، آشنايي با هزينه و درآمد، اسناد حسابداري،كدينگ حساب ها، دفتر معين و ثبت مركب است. همچنین در این دوره چهار جلسه نیز برای آشنایی با نرم افزارهای تخصصی رشته حسابداری پیش بینی شده است.
این دوره آموزشی با همکاری مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم و مرکز آموزش بازرگانی استان هرمزگان برگزار می شود و در پایان پس از برگزاری آزمون گواهی اتمام دوره حسابداری مقدماتی با امضای دو موسسه و درج نمره به متقاضیان ارائه می شود.
گفتنی است؛ رشته حسابداري يکي از زيرمجموعه هاي علوم انساني به شمار مي رود که حوزه عملکرد آن بررسي کليه اوضاع مالي شرکت ها و سازمان هاست و با توجه به اهميت و حساسيت بالاي اين مباحث در تمامی سازمان ها و شرکت هاي توليدي، خدماتي و تجاري، دانش حسابداري در زمره مهمترين، کاربردي ترين و در سال هاي اخير یکی از پرطرفدارترين ترين رشته هاي شغلی قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو