در سومین روز از هفته دولت؛

بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای ماکو در سومین روز هفته دولت

سه طرح آب رسانی به روستاهای ماکو با اعتیار ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید

به گزارش فرینا،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این آیین گفت:‌ مدیریت بهره ورانه منابع سازمان منطقه آزاد و دستگاههای اجرایی مستقر در محدوده منطقه در راستای ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم روستاها و شهرهای منطقه تکلیف جدی همه ماست.
محمدرضا عبدالرحیمی افزود: روستاييان به عنوان بخش مهمي از توليدكنندگان محصولات كشاورزي و همچنين حافظان طبيعت كشور و استان مستحق دريافت بهترين خدمات از سوي دستگاه ها هستند. 
فرماندار ماکو نیز در این آئین گفت: اقدامات خوبی در آبرسانی به روستاها انجام شده و موجب رضایتمندی روستاییان منطقه قرار گرفته ولی مشکلاتی در منطقه بورالان در حوزه آب آشامیدنی وجود دارد.
وی با بيان اينكه به بركت انقلاب اسلامي خدمات فراوان و متنوعي به روستاها ارايه شده است، اظهار داشت: با اين وجود هنوز جاي كار زيادي وجود دارد و هر قدر هم به اهالي اين مناطق خدمت كنيم باز كم است. 

همزمان با سومین روز از هفته دولت اجرای خط انتقال به طول ۳.۵ کیلومتر در روستای حسوشیری با اعتبار ۲۵۴۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید. 
همچنین  اجرای شبکه داخلی به طول ۲ کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول ۵۰۰ متر، تامین مخزن ذخیره، احداث اتاقک کلرزنی با حصارکشی در روستای قوری بلاغ با اعتبار ۱۸۵۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.
احداث مخزن۲۰۰متر مکعبی بتنی با حصارکشی و احداث خط انتقال به طول ۳/۵ کیلومتر و احداث شبکه به طول ۴/۲ کیلومتر و استاندارد سازی شعبات در روستای قلعه جوق با اعتبار ۶۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی صندوق توسعه از دیگر پروژه های مورد افتتاح در سومین روز از هفته دولت در ماکو بود.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.