برگزاری سومین جلسه ستاد اربعین حسینی در سازمان منطقه آزاد اروند

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برنامه‌ریزی کلیه امور زائران از قبیل اسکان، تغذیه و درمان در اربعین حسینی باید به نحو مطلوب انجام شود.

به گزارش فرینا؛ سومین جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور قدرت اله طمیمیان ریاست این ستاد و مسئولین کمیته های مختلف جهت بررسی پیشنهادات و برنامه ریزی در راستای عملیاتی کردن هرچه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی، برگزار شد.

قدرت اله طمیمیان ضمن تأکید بر ضرورت تعیین سهم وظایف هر کمیته در انجام فعالیت های ستاد، گفت: برنامه‌ریزی کلیه امور زائران توسط تمام دستگاه های اجرایی از قبیل اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان و… در اربعین حسینی باید به نحو مطلوب انجام شود تا همچون سال های گذشته و حتی بهتر از آن بتوانیم این پروژه عظیم فرهنگی را در مرز شلمچه مدیریت کنیم.

طمیمیان با اشاره به این مهم که شلمچه یکی از مهم ترین گذرگاه های تردد اتباع خارجی به عراق در ایام اربعین خواهد بود، خاطرنشان کرد: هر ساله مسلمانان از کشورهای مختلف در اربعین حسینی با حضور برخاسته از عشق خود در مرز شلمچه، زیباترین صحنه‌ها را خلق و به منصه ظهور جهانیان می‌رسانند؛ از همین روی وظیفه همه دستگاه های اجرایی در برقراری نظم، امینت، رفاه و آرامش این زوار بسیار سنگین خواهد بود و بی شک نیاز به یک هم افزایی و وحدت همگانی دارد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو