موفقیت بین المللی و ملی ارس در 5 رشته ورزشی

ورزشکاران منطقه آزاد ارس موفق به کسب عنوان و افتخارآفرینی در رشته های مختلف ورزشی شدند. 

به گزارش فرینا، ورزشکاران منطقه آزاد ارس در رشته های تیمی و انفرادی موفق به کسب مقام شدند. 
بر همین اساس، تیم آقایان کیوکوشین کاراته ماتسوشیما منطقه آزاد ارس موفق به کسب 2 مدال طلا و 4 مدال برنز در مسابقات کشوری این رشته ورزشی شد. 
این مسابقات در رده های مختلف سنی در سالن افراسیابی تهران برگزار شد. 
بانوان کاراته کار ارس نیز که در قالب تیم‌ منتخب آذربایجان شرقی به تعداد ۹ورزشکار در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته ماتوسوشیما حضور داشتند، موفق به کسب 5 مدال طلا و 4 مدال نقره شدند.
مبینا ملکی، ملیکا صبری، ریحانه حبیبی، پانیذ اسدی و تینا سیفی مدال های طلای این رشته را به دست آوردند و اسما احمدی، نسیم کریمی، فاطمه منصوری و کوثر احمدی موفق به کسب عنوان دوم شدند.
تیم کیوکوشین کاراته ماتوسوشیما بانوان آذربایجان شرقی با درخشش کاراته کاران منطقه آزاد ارس، مقام سوم تیمی این رشته ورزشی را کسب کرد. 
همچنین مقام دوم مسابقات اسکیت ترابزون ترکیه نیز توسط اسکیت کار منطقه آزاد ارس کسب شد.
در این مسابقه که در پیست اسکیت «اک یازی» ترابزون ترکیه با حضور 70 نفر از اسکیت سواران برتر کشور ترکیه و 10 اسکیت سوار از کشور ایران برگزار شد، یاشار فرزین از منطقه آزاد ارس موفق به کسب مقام دوم در ماده ۱۰۰ متر سرعت شد.
در یک رشته ورزشی دیگر نیز تیم دوچرخه سواری نوجوانان استان آذربایجان شرقی با حضور ورزشکاری از منطقه آزاد ارس، نایب قهرمان استعداد های برتر کشور شد.  
تیم آذربایجان شرقی در حالیکه  از علیسان فاتحی، دوچرخه سوار منطقه آزاد ارس در ترکیب خود بهره می برد، در بخش تیمی  پس از اصفهان مقام دوم  مسابقات را به خود اختصاص داد.
علیسان فاتحی در بخش انفرادی مقام چهارم کشوری رشته ۲۰۰ متر سرعت و  مقام ششم کشوری رشته دو کیلومتر را کسب کرد. 
سوارکاران تیم آکادمی سوارکاری آریای منطقه آزاد ارس نیز در مسابقات پرش با اسب استان آذربایجان غربی خوش درخشیدند. 
بر اساس نتابج اعلام شده، در رده مبتدی، هستی موسوی با اسب فندق موفق به کسب مقام اول شد. فرزاد ابراهیمی نیز با اسب افق در رده نوجوان به مقام نخست رسید. عنوان سوم بخش یک متر نیز به سالار ذاکری با اسب مانیلا رسید. 
در این مسابقات علاوه بر تیم منطقه آزاد ارس، تیم هایی از تبریز، ارومیه، مراغه و عجبشیر نیز حضور داشتند و تیم آکادمی سوارکاری آریا به مربیگری فرید نوری در این دوره از مسابقات حضور یافته بود.
کسب مقام دوم تیمی مسابقات موی تای قهرمانی استان توسط تیم منطقه آزاد ارس نیز از دیگر افتخارآفرینی های ورزشکاران این منطقه در روزهای گذشته بود. 
مسابقات موی تای قهرمانی استان آذربایجان شرقی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی منطقه آزاد ارس در مجموعه ورزشی تختی جلفا برگزار شد و تیم منطقه آزاد ارس با ۱۸۳ امتیاز شامل 6 طلا،۱۰ نقره،۴ برنز و۳ کمربند طلایی به عنوان دوم دست یافت. 
این مسابقات با حظور ۱۵۲ شرکت کننده از تیم های تبریز، مرند، هشترود، سهند، اهر، میانه، منطقه آزاد ارس، ملکان و تیمهای مهمان تهران، یزد، شیراز و آذربایجان غربی برگزار شد و تبریز موفق شد تا عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص دهد. تیم اهر نیز در این مسابقات سوم شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.