منطقه آزاد اروند پیشرو در عرصه رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: آبادان و خرمشهر در حوزه رسانه از دیرباز پیشرو بوده و هم اکنون نیز از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش فرینا؛ با نزدیک شدن به ایام اولین جشنواره مطبوعات اروند، همایون قنواتی با اشاره به این نکته که آبادان و خرمشهر در حوزه رسانه از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، افزود: برگزاری جشنواره‌ی مطبوعات یک ضرورت است که می تواند قابلیت‌های افراد و رسانه‌ها را به‌نمایش بگذارد‌.

قنواتی با بیان این‌که جشنواره‌ی مطبوعات بی شک می تواند برای ارائه‌ی آثار با کیفیت بین خبرنگاران انگیزه و رقابت سالم ایجاد کند، اظهار کرد: رسالت این جشنواره باید مقدمه‌ای برای کیفی‌سازی آثار در رسانه‌های منطقه باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این مهم که در شرایط کنونی و با تزریق هجم عظیمی از خوراک اطلاعاتی غلط؛ عموما هم از طریق فضاهای مجازی؛ حضور رسانه هایی که بتوانند افکارعمومی را به سمت واقعیت ها هدایت کنند، بیش از پیش حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند عنوان کرد: اولین جشنواره مطبوعات اروند برای اینکه بتواند جایگاه مناسب خود را در میان دیگر جشنواره های مشابه به دست آورد، باید با کیفیت بالایی برگزار شود.

قنواتی در پایان افزود: برگزاری اولین جشنواره اروند در کنار تأسیس خانه مطبوعات، دو گام مهم در عرصه پیشرفت رسانه های منطقه در سال جاری خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.