به مناسبت روز جهانی پاکسازی ساحل برگزار شد؛

جمع آوری زباله های ساحل جنگل حرا قشم با پدل برد

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری گردهمایی جمع آوری زباله های ساحل ذخيره گاه زيست كره حرا با پدل برد، همزمان با روز جهانی پاکسازی ساحل خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد هاشم داخته با اعلام این خبر بیان داشت: این رویداد با همکاری مدیریت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته موج سواری قشم و مدرسه ورزش های موج سواری روستای هفت رنگو برنامه ریزی شد.

وی افزود: "روز پاکسازی سواحل" مصادف با 21 سپتامبر،  به عنوان  بزرگ ترین رویداد داوطلبانه جهان، با هدف جلب توجه جامعه جهانی به خطرات ناشی از انباشت زباله و برانگیختن حس مسوولیت برای پاکسازی زمین از زباله هایی است که  تجزیه ناپذیر هستند.

داخته عنوان کرد: طبیعت و محیط زیست جزیره همیشه به کمک جامعه محلی باطراوت و شاداب نگه داشته شده و به ویژه در این روزها که با فاجعه محیطی زيستي همچون هجوم تاربال ها به سواحل مواجه هستیم.

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از تمامی داوطلبان، افراد دغدغه مند و مسوولیت پذیر در قبال محیط زیست و حفاظت از سواحل جزیره دعوت کرد در این گردهمایی مشارکت داشته باشند.

یادآور می شود؛ گردهمایی جمع آوری زباله های ساحل ذخيره گاه زيست كره حرا در جزيره قشم با پدل برد، شنبه 30 شهریور ماه از ساعت 14 تا 18 در اسکله حرای روستای طبل برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو