روند گازرسانی به قشم عادی شد

رییس هیات مدیره شرکت مشعل گاز قشم گفت: با ورود سه تانکر حمل سوخت به جزیره، در روز گذشته روند گازرسانی به قشم به شرایط عادی بازگشت.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم جزیره بیان داشت: از امروز صبح تا آخر شب سه تانکر حمل سوخت به جزیره وارد شده که نه تنها مصرف روزانه را تامین کرده بلکه ظرفیت ذخیره سازی شرکت را نیز تامین نموده است.
بهاروند از مردم خواست تا گاز مایع را مانند سابق و بدون هیچ نگرانی مصرف کنند و افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره به جو حاکم بر جامعه در روزهای گذشته گفت: به دلیل نوساناتی که در ارسال گاز پیش آمد، هم زمانی آن با ابطال مجوز حمل سوخت تانکر شرکت و بار روانی ناشی از این قضیه، مجموعه هیات مدیره شرکت و اعضای آن با همکاری خوب پرسی ایران گاز تلاشی مضاعف کردند تا رضایت مردم جزیره تامین شود.

*سرانه مصرف جزیره 20 تُن گاز مایع در روز است

 مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم نیز اظهار داشت: از امروز صبح تا آخر شب سه تانکر حمل سوخت به جزیره وارد شده که نه تنها مصرف روزانه را تامین کرده بلکه ظرفیت ذخیره سازی شرکت را نیز تامین نموده است.
فرهاد نظری افزود: سرانه مصرف جزیره 20 تُن گاز مایع در روز است و هر تانکر می تواند معادل 18.5 تُن گاز مایع حمل کند. 
نظری ادامه داد: سرانه مصرف ماهیانه گاز در جزیره رقمی بین ۶۲۰ تا ۶۵۰ تُن است که در شهریور ماه امسال ما توانستیم ۵۸۰ تُن گاز مایع را وارد و توزیع کنیم.
وی وظیفه مشعل گاز را در سه بخش خرید، حمل و توزیع تشریح کرد و گفت: نیاز گازی جزیره تا 15 روز آینده تامین شده و ما فقط در بخش حمل با مشکل مواجه شده بودیم که با همکاری بخش های مختلف اجرایی، مشکل مرتفع شده و هم اکنون در حال توزیع هستیم.
مدیرعامل شرکت مشعل گاز قشم در پایان با تاکید بر تلاش مجموعه این شرکت برای پُر کردن ذخیره مخازن، یادآور شد: ظرفیت ذخیره‌سازی گاز در این شرکت ۱۸۰ تُن است که تاکنون 60 تُن آن تامین شده و هم اکنون که سه تانکر حمل سوخت به صورت روزانه در چرخه سوخت رسانی مشارکت دارند، تا چند روز آینده ظرفیت ذخیره گاه پُر خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.