بازدید وزیر صمت از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم

وزیر صمت در سفر به استان کرمان از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نیز بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صنایع، رضا رحمانی در این سفر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید از شش واحد صنعتی و تولیدی شامل شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو، آرمان الکتریک ارگ، آرمان موتور، قوای محرکه و خودروسازان بم بازدید به عمل می آورد تا ضمن بازدید از خطوط تولید و بررسی آخرین وضعیت این کارخانجات از نزدیک در جریان مهمترین مسایل و مشکلات پیش روی آنها قرار 

وزیر صنعت در نشست با فعالان اقتصادی و صنعتی شهرستان بم

رحمانی در پایان سفر خود به استان کرمان در نشست با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهر بم در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: امروز نیز در جبهه جنگ اقتصادی قرار داریم و باید از این جنگ نیز سرافرازانه و پیروزمندانه بیرون بیاییم.
وی با بیان اینکه با مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هر روز زندگی می‌کنم، تصریح کرد: با مردم ارتباط تنگاتنگی دارم و در جریان این سفرها با مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از نزدیک آشنا می‌شوم.
وزیر صمت با اعلام اینکه 17 ماه است که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: تحریم‌ها در این جنگ اقتصادی هدفدار است؛ مثلا دشمنان واردات خودرو را تحریم نکرده‌اند اما واردات قطعات خودرو را تحریم کرده‌اند یا صادرات مواد خام آزاد است اما صادرات مواد محصولی شامل تحریم است.
رحمانی با اعلام اینکه دشمن شکست خورده است، بیان کرد: تصور دشمن این بود که در این 17 ماه کارخانجات تعطیل و تولید فلج می‌شود و دومینوی تعطیلی کارخانجات و بیکاری جوانان در سطح ملی رخ می‌دهد اما این اتفاق نیفتاد.
گفتنی است؛ رضا رحمانی وزیر صمت در پایان با بیان اینکه تولید سرجمع از پارسال بیشتر شده است، گفت: این روحیه تولیدکنندگان که نخواستند کارگر بیکار شود همان روحیه جهادی و رزمندگی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو