حمایت بانک صادرات از سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران گفت: فعالین در مناطق ویژه اقتصادی از جمله منطقه ویژه اقتصادی لامرد مورد حمایت و پشتیبانی این بانک قرار می گیرند.

به گزارش فرینا، علی حاجی پور در جلسه مشترک با مجری طرح صنایع انرژی بر جنوب کشور و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: برای محقق شدن رونق تولید در قالب طرح های مختلف و با هدف تامین مالی بنگاه های تولیدی و  حمایت از صاحبان صنایع  آمادگی کامل بانک صادرات ایران را برای  تامین اعتبارات مالی این نوع صنایع را که نقش مهمی در توسعه صنعتی کشور ایفا می کنند، اعلام می کنیم.
حاجی پور گفت: از جمله ظرفیت های موجود در این منطقه  ایجاد  طیف فراگیر زنجیره تولیدی محصولات پایین دست صنایع آلومینیوم است که می تواند به ایجاد صدها فرصت شغلی مولد و پایدار به صورت مستقیم بیانجامد که در آستانه بهره برداری از فاز نخست مجتمع آلومینیوم جنوب فرصت مناسبی فراروی سرمایه گذاران خرد و کلان  ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: کار آفرینانی که دارای  طرح های مناسب و برخوردار از توجیه اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد  باشند، می توانند با خیال آسوده از تامین منابع مالی، پی گیر فعالیت در این منطقه و ارتقای کمی و کیفی مجموعه های خود باشند.
معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران با ابراز خرسندی از تصدی مدیریت ارشد منطقه ویژه اقتصادی لامرد توسط مدیری بومی و توانمند  خاطر نشان کرد: موفقیت های بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری الکترونیک و  هدف گذاری برای توسعه همکاری و کمک به مجموعه های بزرگ صنعتی می تواند نقش بارزی در  بالندگی این کانون صنعتی در جنوب  داشته باشد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز در این نشست با تشریح اقدامات انجام شده برای تکمیل زیر ساخت ها و ضمن تقدیر از نقش بانک صادرات ایران در شکل گیری یکی از بزرگترین صنایع در حال تکمیل در منطقه متبوعش گفت: انتظار می رود در شرایط حساس فعلی نظام بانکی کشور به عنوان پشتوانه مراکز بزرگ صنعتی برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی عمل کند که در این راستا رویکرد بانک صادرات سازنده و موثر بوده است.
فریدون فدایی دولت افزود: برای حمایت از صنعت و تولید داخلی، قطع وابستگی به واردات، توسعه صادرات غیر نفتی، اشتغال زایی و بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های داخلی همسو با راهبردهای کلان توسعه اقتصادی همگان وظیفه داریم با همگرایی برای پیشرفت و عمران کشور بکوشیم و در این ارتباط مهیای هر نوع همکاری با شبکه بانکی کشور می باشیم.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد از مجموعه های تحت مدیریت ایمیدرو در جنوب استان فارس و در مجاورت  کانونهای انرژی و بنادر تخصصی واقع است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.