آغاز طراحی و عملیات عمرانی دومین ایستگاه آتش نشانی شهر قشم تا پایان امسال

همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و تعدادی از مدیران این سازمان با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهر قشم از پرسنل فداکار آتش نشانی تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش فرینا، در این مراسم ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات ایمنی و ماشین آلات مورد استفاده در عملیات های نجات و اطفای حریق، از 32 آتش نشان شهر قشم توسط رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی شد.

مدیر خدمات امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به توسعه فعالیت های ساخت و ساز و گسترش مراکز تجاری و خدماتی در شهر قشم تقویت حوزه آتش نشانی یکی از ضرورت های اصلی در شهر قشم است.

فرج طهماسبی با اشاره به افزایش سطح خدمات آتش نشانی در قشم، اضافه کرد: در سال های اخیر سطح خدمات آتش نشانی تحول پیدا کرده و این تغییرات بخشی از سیاست گذاری صحیح صورت گرفته در سازمان منطقه آزاد قشم، در راستای ارتقای سطح خدمات و افزایش ایمنی در این مجموعه است.

طهماسبی ادامه داد: امسال همزمان با مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی، نیروهای آتش نشان با حضور در مدارس سطح شهر قشم، نکات آموزشی و ایمنی را به دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش دادند.

مدیر خدمات امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته گردشگری دوره های آموزش نکات ایمنی و آتش نشانی برای هتل ها و سایر مکان های اقامتی و گردشگری در محل ایستگاه آتش نشانی شهر قشم برگزار شده است.

طهماسبی درباره راه اندازی ایستگاه جدید آتش نشانی در شهر قشم، خاطرنشان کرد: این ایستگاه جدید در شهرک سیستان شهر قشم واقع شده و مراحل طراحی آن در حال انجام است و طبق برنامه ریزی تا پایان سال جاری کلنگ آغاز فعالیت عمرانی آن زده خواهد شد.

وی در پایان گفت: در کنار ارتقای بخش ماشین آلات و تجهیزات ایمنی، باید دوره های آموزشی بیشتر و مناسب تری برای بهبود وضعیت خدمت رسانی نیروهای آتش نشانی برگزار شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو