590 مامویت موفق امداد و نجات ارس در یک سال گذشته

رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس در بازه زمانی یک سال گذشته 590 ماموریت موفق در حوزه های مختلف را به انجام رسانده است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار خبرگزاری اقتصاد آینده، مهدی جلالی ضمن اعلان این خبر عنوان کرد: آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس 590 عملیات موفق خود را در حوزه های حریق، امداد و نجات و خدماتی به انجام رسانده اند.
جلالی تصریح کرد: در بازه زمانی یک ساله 104 مورد حریق در محدوده منطقه آزاد ارس اتفاق افتاده است که با اقدام قاطع آتش نشانی و امداد و نجات ارس، موفق به اطفای حریق در کمترین زمان ممکن و با کمترین خسارت شده ایم.
وی افزود: عملیات امداد و نجات بیشترین میزان فعالیت سالانه این مرکز را به خود اختصاص داده است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و حضور بالای گردشگران در ایام مختلف سال، موفق به انجام 403 مورد عملیات موفق امداد و نجات بودیم.
رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: 83 مورد عملیات خدماتی نیز حسب نیاز و درخواست ارس‌وندان در بازه زمانی مهرماه 97 تا مهر 98 به انجام رسیده است.
جلالی با اشاره به فعالیت های آموزشی این مرکز، تاکید کرد: در بازه زمانی یک سال گذشته 26 دوره آموزشی در مرکز آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شده است.
وی افزود: 2686 نفر در این دوره ها شرکت کرده و آموزش های لازم را در حوزه های مختلف کسب کرده اند.
رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به وظیفه این مرکز مبنی بر ارائه خدمات به واحدهای صنعتی، تجاری و انبارهای منطقه آزاد ارس، گفت: 1005 مورد بازدید ایمنی از شرکت ها، مجتمع های تجاری و انبارها و 505 مورد تایید ایمنی شرکت ها، مجتمع های تجاری و انبارهای مستقر در منطقه نیز بخشی از عملکرد یک ساله امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس است.
جلالی در پایان گفت: آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس با به روزترین تجهیزات اطفای حریق، جدیدترین ماشین آلات مورد نیاز امداد و نجات و نیروهای آموزش دیده و ماهر، در تمام طول سال آماده ارائه سریعترین و بهترین خدمات به ارس‌وندان، گردشگران و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو