پیام وزیر اقتصاد به مناسبت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس منتشر شد

پیام فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در این پیام آمده است: سلام بر سرور شهیدان، چراغ روشن همه‌ی نسل‌ها و دورانها و سلام بر همه‌ی شهیدانی که در راه او قدم نهادند.
هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت انسان های آزاده ای است که پس از تجاوز ناجوانمردانه دشمن و متحدانش به این مرز و بوم، در نبردی نابرابر به تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جانانه از دین، شرف، سرزمین و انقلاب خود دفاع کردند و با نثار خون پاک خود صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار را در جبهه های حق علیه باطل آفریدند.
اکنون که مردم شریف ایران اسلامی  مورد تحریم های خصمانه و تروریسم اقتصادی آمریکا قرار گرفته اند،  خاطرات دوران دفاع مقدس متبادر گشته است و این دوره نیز مردم و مسئولان با اتحاد و همدلی و تحت رهبری داعیانه مقام معظم رهبری با تدبیر و دفاع اقتصادی، دسیسه های دشمن را یک به یک خنثی کرده و بحمدالله بر مشکلات فائق آمدند و جهانیان نیز پیروزی های ملت غیور ایران را به نظاره نشسته اند.
اینجانب به پاسداشت فداکاری و جان­فشانی رزمندگان جان بر کف، همواره جایگاه شامخ و بلند آنان را ستوده و سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس را به این عزیزان ، جانبازان صبور، خانواده­ های معظم شهدا و آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو