معاون اداری و مالی دادگستری کل آذربایجان غربی:

دستگاه قضایی پشتیبان تولید و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو است

معاون اداری و مالی دادگستری کل آذربایجان غربی از عزم دستگاه قضایی برای حمایت از تولید،‌سرمایه گذاری و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش فرینا،‌ محمدزاده معاون اداری و مالی دادگستری کل آذربایجان غربی در این دیدار افزود: منطقه آزاد ماکو که در این سال ها به عنوان یکی از قطب های اقتصادی آذربایجان غربی مطرح شده است مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار دارد، بر این اساس تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی متفق القول هستند که صنعت و اقتصاد آذربایجان غربی منوط به جذب سرمایه گذار و رونق تولید و صادرات است و نقش منطقه آزاد ماکو در این خصوص بی بدیل است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست با اشاره به اینکه در صورت عدم رفع ایرادات و مشکلات خرد و کوچک شاهد زیان و ضررهای بزرگتری خواهیم بود گفت: معتقدم باید اشتباهات خرد و کوچک را برطرف کرد تا منجر به فاجعه های بزرگ نشود چرا که در سیستم هوانوردی پشت هر فاجعه سقوط هواپیمایی ده ها اشکال و ایرادات کوچک نهفته است.

محمدرضاعبدالرحیمی پیشگری از جرائم و آگاهی بخشی در جامعه را با اهمیت خواند و افزود: در صورتیکه بتوانیم از ارتکاب افراد به جرم با آموزش و آگهی جلوگیری کنیم نتایج بهترین در جامعه خواهیم دید.

عبدالرحیمی ادامه داد: كارآمدي، خدمت رساني خالصانه و صادقانه به مردم و متعهد بودن دولتمردان را راهکار عبور از بحران ها و جنگ های اقتصادی دانست و تصریح کرد:‌ مدیر كارآمد شاخصه هايي همچون تخصص و تعهد، مجاهدت، خستگي ناپذيري، فساد ستيزي و پويايي را دارد که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند.

گفتنی است؛ معاونین دادگستری کل آذربایجان غربی با حضور در ماکو، با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و گفت و گو کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو