انتخاب تیم استندآپ پدل برد سازمان منطقه آزاد قشم برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه برای انتخاب اعضای تیم استندآپ پدل برد سازمان برای اعزام این تیم به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در اولین دوره مسابقات آسیایی این رشته ورزشی در منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی با اعلام این خبر، بیان کرد: این رقابت ها با حضور 60 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در ساحل روستای گامبرون جزیره زیبای قشم برگزار شد.

موسوی گفت: مسابقات استندآپ پدل برد برای انتخاب تیم سازمان و اعزام به مسابقت انتخابی تیم ملی توسط امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری کمیته ورزش های موج سواری سازمان، دهیاری روستای گامبرون و مدرسه ورزش های آبی هفت رنگو اجرا شد.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها در رده سنی نوجوانان عبدالرحمن فاروقی طبلی از روستای هفت رنگو، نعیم اسیری از تیم گامبرون و عبدالسلام ایرانی از تیم هفت رنگو به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: در این مسابقات حسین فاروقی طبلی از تیم هفت رنگو، علی شریفی از تیم هفت رنگو و صدرالدین تاتار از تیم دهخدا موفق به کسب رتبه های اول تا سوم رده سنی بزرگسالان شدند و در کاپ آزاد آقایان نیز صالح صفاری از تیم طبل، صدرالدین تاتار از تیم دهخدا و محسن ترابی از بندرعباس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

موسوی افزود: در بخش بانوان این دوره از رقابت ها نیز خانم ها شیخه شریفی از تیم هفت رنگو، شیرین درخشان از تیم قشم و سعدیه شریفی از تیم هفت رنگو و همینطور در کاپ آزاد بانوان خانم ها یگانه یاقوت پور از بندرعباس، شیرین درخشان از تیم قشم و سعدیه شریفی از تیم هفت رنگو به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور علیرضا رستمی، نایب رییس فدراسیون موج سواری آسیا و رییس انجمن ورزش های موج سواری جمهوری اسلامی در این رقابت ها، گفت: در پایان آن از آقایان حامد برخوردار زاده رییس کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم و حسن شریفی مدیر مدرسه ورزش های آبی هفت رنگو تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.