در جلسه هماهنگی پروازهای اربعین صورت گرفت؛

ارائه ٦٧٦ درخواست پرواز به عتبات برای ایام اربعین از فرودگاه امام (ره)

جلسه هماهنگی پروازهای اربعین با حضور جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، نمایندگان نهادها، فرماندهان ارگان های نظامی و انتظامی و روسای ایستگاه های شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه امام (ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جلسه هماهنگی پروازهای اربعین گفت: میزبانی از زائران عتبات یک افتخار برای مجموعه شهر فرودگاهی محسوب می شود و از همین رو برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی شایسته به این عزیزان انجام شده است.

حسن خوشخو افزود: هماهنگی های لازم نیز برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در ایام اربعین حسینی میان تمام ارگان ها و نهادهای مستقر در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و همه بخش های این فرودگاه آماده ارائه خدمات به پروازهای اربعین هستند.

خوشخو گفت: بر اساس تعامل صورت گرفته با ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه امام (ره) مقرر شد تا با اختصاص گیت های ویژه برای پذیرش زائران اربعین، زمان ایستایی زائر برای بازرسی و کنترل گذرنامه به کمترین میزان ممکن برسد.

در ادامه جلسه مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش درخواست های پرواز به عتبات در ایام اربعین حسینی گفت: تا چهاردهم مهرماه ٦٧٦ درخواست پرواز به دو مقصد نجف و بغداد از سوی شرکت های هواپیمایی به فرودگاه امام (ره) واصل شده که در مقایسه با سال گذشته ١٤ درصد رشد را نشان می دهد.

علیخانی افزود: با بهره برداری از ترمینال سلام و افزایش ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده هستیم تا به هر میزان که شرکت های هواپیمایی درخواست پرواز به عتبات را داشته باشند، تسهیلات فرودگاهی در اختیار آن ها قرار دهیم.

سرهنگ پاسدار وحید مهدی پور فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز در این جلسه اظهار داشت موکب ویژه اربعین برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سالن بوردینگ ترمینال یک فرودگاه برپا شده و از هفدهم مهرماه و همزمان با آغاز عملیات پروازهای اربعین، آماده خدمت رسانی به زائران خواهد بود.

احمدرضا بیاتی مدیرکل برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ادامه جلسه گفت: پروژه هوشمند سازی پارکینگ ها برای عملیات پروازهای اربعین در دستور کار قرار دارد و تاکسیرانی شهر فرودگاهی نیز با تمام ناوگان برای خدمت رسانی به زائران آماده است.

گفتنی است، عملیات پروازهای اربعین از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ١٧ مهرماه آغاز می شود و تا ١١ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو