7 مدال سهم موی تای کاران منطقه آزاد قشم در مسابقات قهرمانی استان

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب 7 مدال رنگارنگ و کسب رتبه سوم تیمی توسط موی تای کاران منطقه آزاد قشم در مسابقات قهرمانی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی با اعلام این خبر بیان کرد: بیش از 100 شرکت کننده از شهرهای مختلف استان در این مسابقات حضور داشتند و تمامی هفت شرکت کننده تیم قشم به مربیگری بابک حقی موفق به کسب مدال شدند.
به گفته موسوی، امیرحسین فیضی در رده بزرگسالان، امیرمحمد محمدی در رده جوانان و مهیار مصدق در رده نوجوانان مدال طلای این مسابقات را به دست آوردند.
وی ادامه داد: بنیامین شبتاری و احمد جمالپور در رده بزرگسالان نیز موفق به کسب مدال نقره و امیر رضا محمدی و فرامرز حسینی در رده نوجوانان موفق به کسب مدال برنز شدند.
سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: تیم منطقه آزاد قشم از نظر جایگاه تیمی رتبه سوم را کسب کرد و رتبه های اول و دوم نیز به ترتیب نصیب تیم های میناب و بندرعباس شد.
گفتنی است 100 موی تای کار از شهرهای میناب، بندرعباس، قشم، سیریک، تازیان، رودان و قلات جمعه 19 مهرماه در بندرعباس در قالب مسابقات قهرمانی استان هرمزگان به  با هم رقابت کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.