بازهم دل های عاشق شور و شعور حسینی یافته است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی اربعین حسینی را به تمامی سوگواران، تسلیت گفت.

در آستانه چهلمین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان، دل های عاشق و محزون از عشق به حسین ابن علی (ع) و یاران باوفایش، بار دیگر شور و شعور حسینی یافته است.

اربعین مصادف است با بیستم صفر که هر سال شیعیان از سراسر جهان خود را برای زیارت امام حسین(ع) و تأسی از حضرت زینب(س)، به کربلا می‌رسانند.

همانا حسین (ع) پرچم دار هدایت و کشتی نجات بوده، در همین راستا منطقه آزاد اروند و گذرگاه مرزی شلمچه هر ساله شاهد آغاز حرکت نمادین راهپیمایی باشکوه و میلیونی اربعین حسینی (ع) و صدها هزار انسان عاشق و دلسوخته از اقصی نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی است که با پای پیاده برای عرض ادب به محضر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روانه سرزمین مقدس کربلا می شوند و ارادت خود به فرهنگ حسینی (ع) را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر می کشند.

یاد آن امام همام و یاران باوفای ایشان با هر اربعین، حرمتی بیشتر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است. بی شک پیام این حرکت عظیم فرهنگی؛ صلح، دوستی و همبستگی میان تمام مسلمین جهان است.

اینجانب با تسلیت و تعزیت اربعین حسینی با آرزوی قبولی عزاداری های همه سوگواران بویژه همشهریان عزیز در منطقه آزاد اروند، امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو