شورای عالی مبارزه با پولشویی منطقه آزاد کیش شکل گرفت

شورای عالی مبارزه با پولشویی منطقه آزاد کیش به فاصله دو هفته پس از رونمایی منشور مبارزه با فساد این منطقه، تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، این نهاد با هدف اجرای قانون مبارزه با پولشویی، اتخاذ  تدابیر پیشگیرانه، نظارتی و  سلامت مالیT تشکیل و برخی اعضای آن از سوی مدیر عامل منطقه آزاد کیش مشخص شدند.
 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد که این خبر را منتشر کرد به تعداد اعضا، شرح و ظایف و سایر جزئیات این شورا  اشاره نکرد. 
براساس این گزارش در حکم دکتر مظفری خطاب به اعضای این شورا  آمده است: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان "رونق تولید" نام گذاری شده است با استعانت از خداوند متعال و با همت و تلاش و بکار گیری دانش، مهارت ها، ابزارها و تکنیک های لازم در انجام وظایف قانونی، موفق و موید باشید. 
شورای مبارزه با پولشویی منطقه آزاد کیش دو هفته پس از رونمایی دو سند راهبردی شامل بیانیه راهبردی جزیر کیش در گام دوم انقلاب و منشور مبارزه با فساد شکل گرفته است .
آیین رونمایی از این اسناد راهبردی که در نوع خود اولین در کشور عنوان شده دهم مهرماه جاری با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه، مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و امام جمعه اهل سنت، مدیران و مسئولان این جزیره در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد. منشور مبارزه با فساد سازمان منطقه آزاد کیش در ۵ صفحه مشتمل بر ۲۰ بند تدوین و  در هریک از بندها راهکارها و دستورالعمل های اجرایی برای پیشگیری از فساد ارائه شده است.
غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جریان رونمایی از دو سند راهبردی با اشاره به اینکه کار تدوین این اسناد بلافاصله پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سرفصلهای گام دوم انقلاب در جزیره کیش در دستور کار قرار گرفته، گفت: این بیانیه از جامعیت کامل برخوردار است و باید مورد توجه مدیران و مسئولان منطقه قرار گیرد.
همچنین معاون اجتماعی قوه قضائیه رونمایی از دو سند راهبردی کیش را کاری ارزشمند و قوی توصیف کرد و افزود:  قوه قضائیه از این اقدام پشتیبانی و در مسیر طراحی شده توسط رهبرمعظم انقلاب انجام وظیفه می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو