اروند منطقه ای ناامن برای قاچاقچیان

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت : درصددیم با همکاری اعضای کارگروه ارتقا سلامت اداری و مقابله با قاچاق کالاو ارز، اروند را بیش از پیش به منطقه ای ناامن برای قاچاقچیان تبدیل کنیم.

به گزارش فرینا؛ سید علی موسوی درخصوص خروجی چهارمین نشست با اعضای کارگروه مذکور، افزود: در این جلسه مقرر شد به کلیه ی واردکنندگان درخصوص ضرورت ثبت اموال و انبارشان در سامانه جامع انبارها اطلاع رسانی شود و همچنین به درخواست ثبت سفارش کالاهای واردکنندگانی که فاقد شناسه انبار باشند ترتیب اثری داده نشود.

موسوی تصریح کرد: کنترل های لازم درخصوص عدم خروج کالاهای اساسی مشمول یارانه دولتی از طریق گردشگران و اتباع خارجی از مرزهای آبی و خاکی منطقه با جدیت بیشتری پیگیری و تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد، این اطلاع رسانی ها را در خصوص خروج کالاهای ممنوعه ،بخصوص برای گردشگران کشور دوست و همسایه عراق از طریق نصب بنر و یا از طریق رایزن بازرگانی ایران در استان بصره انجام دهیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: مردم را از طریق رسانه های ارتباط جمعی در جریان رسیدگی به موقع و خوب ادارات تعزیرات آبادان و خرمشهر در خصوص پروند ه های قاچاق قرار خواهیم داد.

موسوی در پایان گفت: کلیه اعضای کارگروه ارتقا سلامت اداری و مقابله با قاچاق کالاو ارز هم نظر بودند که منطقه آزاد اروند را به منطقه ای نا امن برای قاچاق و ارز بکنند؛ امیدواریم با تعامل و هم فکری اعضای این کمیته نظارت بر خروج و ورود کالا از مرزهای آبی و خاکی و تجاری به خوبی به انجام برسد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو