نشست رابطان امور زنان جزیره با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

رابطان امور زنان در نهاد ها، شرکت ها، صنوف و جوامع جزیره کیش در نشستی با محوریت موضوعات پارلمان زنان با دکتر مظفری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فرینا، این نشست با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان، پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، خسروی رئیس اداره امور زنان، مسئولان شورای شهر کیش، رابطان امور زنان در نهاد های مختلف و جمعی از اصحاب رسانه کیش، یکم آبان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی برگزار شد.

توجه به مسائل زنان خانه دار ساکن در کیش، عدم تفکیک و نگاه جنسیتی در امور زنان، رفع معضلات مربوط به دختران نوجوان با برگزاری دوره های مشاوره در مدارس، تامین امنیت بانوان جزیره، ایجاد پارک اختصاصی بانوان، رسیدگی به امکانات و نظارت بر مربیان در باشگاه های ورزشی زنانه، کاهش ساعات کاری بانوان، توجه به مطالبات بیمه مرخصی زایمان زنان شاغل،رفع کمبود مهد کودک های مناسب فرزندان برای کارمندانزن، یکسان سازی قراردادهای کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، ایجاد مرکز مشاوره خانواده، اشتغالزایی،کارآفرینی، پیگیری بیمه زنان خانه دار و نظارت بر سالن های آرایشی زنانه، مهد کودک ها از جمله موضوعات مورد بحث و بررسی در این نشست بود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با اشاره به اینکه بانوان در جامعه ما وظیفه خود را به خوبی در تمامی حوزه ها انجام می دهند و آغاز فعالیت های پارلمان زنان ظرفیتی است که اگر ساماندهی شود اتفاقات خوبی رقم می خورد گفت: رسیدگی به امور زنان درجزیره کیش، موجب ارتقاء کیفیت زندگی می شود که به نوبه آن جامعه ای شاد تر، پویا تر و خانواده های سالم تر را به دنبال دارد.

مظفری افزود: همه ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش باید از فرصت خوبی که در دست داریم استفاده کنیم و به مسئولیت اخلاقی، انسانی و اجتماعی که بر عهده ما است عمل کنیم که این امر با اراده قوی و باورهای مسئولان ارشد سازمان در کنار فضای مطلوب جزیره کیش و فعالیت های مثبت بانوان برای رسیدن به اهداف پارلمان زنان امکان پذیر می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه نمایندگان 17 هزار نفر از زنان جزیره قرار است در این پارلمان فعالیت کنند، باید یک بازوی کارشناسی قوی برای رفع موانع و حل مشکلات مربوط به بانوان در جزیره کیش داشته باشیم و با راه اندازی کمیسیون های تخصصی الگوی بسیار خوبی تعریف و عملیاتی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر لزوم ایجاد کمیسیون های پارلمان زنان در چارچوبی مشخص و الویت بندی شده گفت: شیوه نامه ای در این خصوص تنظیم و تدوین شده است که بندهای شیوه نامه را مورد بررسی قرار می دهیم تا در یک بازه زمانی کوتاه پارلمان زنان اعلام هویت کند و امید داریم همه اتفاقات خوب جزیره در این حوزه به صورت فرهنگ ترویج داده شود.

مظفری همچنین با بیان اینکه باید در مجموعه سازمان و پارلمان زنان مدیریت صحیح و یکپارچه برای حل مشکلات و رسیدن به وضعیت ایده آل داشته باشیم گفت: در تمامی حوزه ها با راه اندازی کمپین های مختلف، فراتر از وظیفه خود به مسائل بپردازیم و نگاه ما در سطح ملی باشد تا هر گردشگر و مسافری که به جزیره سفر می کند؛ حضور و اثرات چنین تشکلی را در کیش حس کند.

وی در پایان این نشست اظهار داشت: همه توان و امکان خود را به کار می گیریم تا با کمک خداوند متعال این اتفاق مبارک رخ دهد و خروجی بسیار خوبی برای رفع مشکلات زنان در کیش را شاهد باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو