معرفی اعضای هیات بازخوانی و بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس / مهلت ارسال طرح های تئاتری برای بازخوانی تا 20 آبان 98

دبیر جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، با اعلام این خبر گفت: فریندخت زاهدی، نادر برهانی مرند و سامان خلیلیان، به عنوان داوران عضو هیات بازخوانی و بازبینی آثار هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس،ابراهیم نصیری در خصوص زمانبندی برگزاری هفتمین دوره این جشنواره، خاطرنشان کرد: گروه های هنری علاقمند به حضور در این رویداد تئاتری، فقط تا 20 آبان 98 برای ارسال طرح های نمایشی و پژوهشی خود، فرصت دارند.
نصیری افزود: مهلت ارسال طرح ها تمدید نخواهد شد و هنرمندان عزیز  باید زمانبندی اعلام شده را مدنظر داشته باشند. 
وی در ادامه گفت: هر کارگردان می تواند تا 5 طرح مورد نظر خود را به ایمیل دبیرخانه به آدرس art@arasfz.ir  ارسال کند تا توسط هیات بازخوان و این دوره از جشنواره مورد بررسی و ارزیابی اولیه قرار گیرد.
نصیری اظهار کرد: تا 30 آبان 98 نتایج بازخوانی مشخص می شود و طرح هایی که مورد پذیرش قرار گرفته اند به صورت رسمی توسط دبیرخانه اعلام خواهند شد. 
وی تاکید کرد: پس از انتخاب و اعلام لیست طرح های منتخب، کارگردانان بایستی فیلم اثر تولید شده را تا تاریخ ۲۰ دی ماه 98 به صورت پستی ارسال کنند. 
نصیری در پایان گفت: این جشنواره همانند سال های گذشته به عنوان اولین رویداد تئاتر کشور همزمان با روز جهانی تئاتر، ۷ فروردین ماه در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
فریندخت زاهدی، عضو هیات بازخوانی و بازبینی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس به عنوان استاد دانشگاه، نویسنده و مدرس تئاتر، یکی از چهره های شناخته شده برای اهالی هنر و به خصوص هنرهای نمایشی با تخصص خیابانی است.
نادر برهانی مرند، از دیگر اعضای این هیات، یکی از چهره های شناخته شده ملی در عرصه تئاتر کشور است و این نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر، به عنوان دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز انتخاب شده است. 
همچنین سامان خلیلیان، به عنوان دیگر عضو هیات بازخوانی و بازبینی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس، یکی از نویسنده ها و کارگردان های مطرح تئاتر در کشور محسوب می شود و مسوولیت دفتر تیاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی را نیز برعهده دارد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو