تاکید مشاور رییس جمهور بر استمرار برگزاری جشنواره نام آوران ماندگار کیش

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: تجلیل از کارآفرینان، گامی ارزنده در جهت توسعه و تعالی کشور است و خرسندیم که این رویداد ارزشمند به مدد تفکر خوب دکتر مظفری در جزیره کیش که از شاخص ترین مناطق آزاد کشور است برگزار شده است.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در نخستین جشنواره نام‌ آوران ماندگار کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از اساتید و فرهیختگان ملی، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و مسئولان محلی، شامگاه دوشنبه 20 آبان و همزمان با روز کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ از برگزاری این مراسم آن هم در روز ارزشمندی که به نام جزیره کیش نامگذاری شده به عنوان اقدامی مهم در جهت تأکید بر سه عنصر مهم علمی، فرهنگی و کارآفرینی به عنوان عوامل اصلی در دوام و بقای جامعه یاد کرد.
او افزود: درود می فرستم بر مسئولین و افرادی که بار توسعه فرهنگی، علمی و اقتصادی کشور بر دوش آنان است و زیباست که امروز به این نتیجه رسیده ایم که آن عنصری که آینده کشور و جوانان را تضمین می کند کارآفرینی، دانش و فرهنگ است.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تقدیر از برگزار کنندگان و ایده پردازان این جشنواره گفت: در سالی که به عنوان سال رونق تولید ملی نامگذاری شده تجلیل از کارآفرینان، گامی ارزنده در جهت توسعه و تعالی کشور است و خرسندیم که این رویداد ارزشمند به مدد تفکر خوب دکتر مظفری در جزیره کیش که از شاخص ترین مناطق آزاد کشور است برگزار شده است.
مرتضی بانک با تأکید بر استمرار این جشنواره در سال های آتی تصریح کرد: جزیره کیش همواره مورد توجه مسئولان و مردم کشور بوده و در بیان اهمیت این منطقه آزاد کشور همین بس که شخص رئیس جمهور پیگیر اقدامات و موضوعات این جزیره در جهت توسعه و رفع مشکلات است. لذا آغاز این گونه رویدادها و تجلیل از سرمایه های مادی و معنوی کشور که برای پویایی و رشد این منطقه آزاد تلاش می کنند بر ایجاد انگیزه و توسعه هر چه بیشتر جزیره کیش اثرگذار است.
او در پایان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره اظهار داشت: درخصوص تقدیر از مسئولان نیز باید به گونه ای باشد که این تقدیر حاصل رضایتمندی مردم باشد و امیدواریم در سال های آتی و دوره های بعدی این جشنواره نیز همچنان شاهد انتخاب های دقیق از سرمایه های علمی، فرهنگی و اقتصادی جزیره کیش باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو