مدیریت املاک سازمان تنها مرجع واگذاری یا اجاره زمین و سوله در منطقه آزاد ارس است

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد ارس ضمن هشدار به کسانی که از طرق مختلف نسبت به خرید یا اجازه زمین و سوله از بنگاه ها و اشخاص اقدام می کنند، مدیریت املاک و مستغلات سازمان را تنها مرجع واگذاری یا اجاره زمین و سوله به سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس اعلام کرد.

به گزارش فرینا، وحید مقدم زاده با اعلام این خبر، گفت: اخیراً مشاهده است، اشخاصی که به منظور انجام سرمایه گذاری واجرای طرح های خویش در محدوه مصوب و سایت های مختلف سازمان منطقه آزاد ارس زمین دریافت کرده اند، به صورت غیر قانونی اقدام به فروش محل های واگذاری شده و یا اجاره این محل ها به افراد غیر می کنند. 
مقدم زاده افزود: این در حالیست که تمامی اراضی واگذار شده به سرمایه گذاران در بخش های مختلف صرفاً برای اجرای طرح های مصوب وبا کاربری های تعیین شده اختصاص دارد و این افراد نمی توانند کاربری این اراضی را تغییر داده و یا نسبت به فروش و اجازه آن اقدام کنند. 
وی با اشاره به اینکه واگذاری زمین به سرمایه گذاران مشروط به اجرای طرح تولیدی و اقتصادی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که سرمایه گذار اولیه و فروشنده زمین، به علت عدم انجام تعهدات خویش در راستای اجرای طرح ، از سوی سازمان منطقه آزاد ارس عدول از اذن تصرف و یا خلع ید شده و هیچ مالکیتی در هنگام معامله نداشته باشد. 
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد ارس، نسبت به معاملات غیرقانونی زمین های مذکور، هشدار داد: به اطلاع تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی که قصد انجام سرمایه گذاری در محدوده منطقه آزاد ارس را داشته و علاقمند به خرید یا اجاره زمین و سوله هستند می رساند، به منظور این کار و دریافت مشاوره، راساً به مدیریت املاک و مستغلات سازمان مراجعه نمایند تا گرفتار مشکلات و تبعات آتی عدم آگاهی از این موضوع نشوند. 
مقدم زاده تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد ارس مسئولیتی در مورد زمین هایی که به صورت آزاد معامله شده اند، نداشته و این آمادگی را دارد که برای تمام علاقمندان به فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد ارس زمین و سوله با شرایط بسیار مناسب و به همراه مشوق های تعیین شده، واگذار نماید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو