سرمایه گذاری های انجام شده در کیش، نشان پویایی این منطقه است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برپایی یازدهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در شرایط سخت تحریم ها نشان داد هرچه فشارها بیشتر باشد، باید تلاش و باور خود را قویتر کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری در دومین روز از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی، سرمایه گذاری بیش از 500 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش را نشان پویایی و زنده بودن جزیره کیش بر شمرد و افزود: اطمینان دارم که با وجود ظرفیت های بالای داخلی، مدیریت صحیح و تدبیر در حوزه سرمایه گذاری، گام های بلند موفقیت را بر می داریم و از این شرایط گذر می کنیم.
مظفری گفت: امسال نمایشگاه از رونق بیشتری برخوردار بود به طوری که این تفاوت در آئین گشایش و مراسم های مرتبط با آغاز نمایشگاه و همچنین نشست های تخصصی پر بار و با کیفیت آن ملموس بود و امیدوارم با توجه به برگزاری350 ملاقات تجاری و بیش از 35 نشست تخصصی در این رخداد مهم اقتصادی، دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد؛ تا به اهداف مهم تعیین شده دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور با تحمیل تحریم ها، در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد؛ افزود: توجه به توان و ظرفیت داخلی، راهکار مناسب برای گذر از دوره تحریم ها است، از این رو برگزاری رویداد هایی مانند کیش اینوکس می تواند راه برون رفت از این شرایط خاص را فراهم کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ظرفیت ها و فرصت های بزرگ سرمایه گذاری در کیش برای میهمانان خارجی ما و سفرای کشور های حاضر در نمایشگاه اینوکس، بسیار جالب و تامل برانگیزبود و تعدد سرمایه گذاری از سوی نمایندگان­ کشور­های خارجی در کیش، مهر تاییدی بر ظرفیت های بالای کشور عزیزمان در جذب سرمایه گذاری خارجی است.
مظفری در ادامه با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها باید برای استمرار این رخداد های مهم و بزرگ اقتصادی انجام شود گفت: در راستای برگزاری مستمر چنین رویداد هایی، مقرر شد تا دبیرخانه دائمی کیش اینوکس را در جزیره کیش تاسیس کنیم.
وی با بیان اینکه نتایج نشست های مهم تجاری و پنل های تخصصی برگزار شده با حضور بیش از 70 سخنران در این رویداد اقتصادی، باید از طریق دبیرخانه همایش رصد شود؛ گفت: گفتگو های بین شرکای تجاری، باید در یک بازه زمانی 3 تا 6 ماهه پیگیری تا با ارائه گزارش و مستند سازی، زمینه برای پیگیری های بعدی و به نتیجه رسیدن آنها فراهم شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به حضور بیش از 60 درصد شرکت های بیمه کشور در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: امیدوارم با حضور موثر و کارآمد شرکت­ ها، مجموعه بانک ها و هلدینگ های بزرگ سرمایه ­گذاری در این نمایشگاه، شاهد اتفاقات بسیار خوب و مبارکی در آینده نزدیک باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو