بازدید سفیر افغانستان از پروژه‌های تولیدی و خدماتی در حال احداث سرمایه‌گذاران افغان در چابهار

عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در ایران و هیئت همراه در سفر به منطقه آزاد چابهار از پروژه‌های تولیدی و خدماتی سرمایه‌گذاران افغان در منطقه آزاد چابهار بازدید به عمل آوردند.

به گزارش فرینا، عبدالغفور لیوال سفر سفیر افغانستان در ایران از شرکت ترانزیتی و بارچالانی بین‌المللی نوی منصور نیازی بازدید کرد.

گفتنی است؛ شرکت ترانزیتی و بارچالانی بین‌المللی نوی منصور نیازی در فاز دوم پیکره کارگاهی در زمینی به مساحت بیش از ۹۰۰ مترمربع بااعتبار ۳۶ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال‌زایی ۱۰ نفر با اجاره ۵۰ ساله در حال اجرا می‌باشد.

وی در ادامه بازدیدهای خود از شرکت سرمایه‌گذاری سیال صنعت مکران منطقه آزاد چابهار بازدید به عمل آورد.

شایان‌ذکر است؛ شرکت سرمایه‌گذاری سیال صنعت مکران منطقه آزاد چابهار در پیکره هفتم صنعتی در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع بااعتبار ۱۶۹ میلیارد با ظرفیت اشتغال‌زایی ۳۶ نفر در مدت ۳۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار و تجار و فعالین اقتصادی افغان از دیگر برنامه‌های سفیر افغانستان در ایران است.

عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در ایران در ادامه با رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار دیدار و از طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و همچنین اماکن گردشگری و توریستی چابهار بازدید خواهد کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.