حمایت منطقه آزاد اروند از طرح‌های پژوهشی

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این منطقه در راستای حمایت از فعالیت های دانشگاهی و پژوهشی، کمک به مراکز آموزشی، توسعه منابع انسانی و حمایت از طرح های پژوهشی را در دستور کار دارد.

به گزارش فرینا، علی الیاسی در تشریح فعالیت‌های دانشگاهی و پژوهشی این منطقه به اقتصاد24 گفت: ما در منطقه آزاد اروند 11 دانشگاه فعال در حوزه های مختلف داریم. مانند دانشگاه فنی، فرهنگیان، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، دانشکده نفت و… که در حقیقت می‌توان گفت منطقه آزاد اروند میزبان همه دانشگاه‌های دولتی و تعدادی از دانشگاه های بخش خصوصی است.
الیاسی افزود: وظیفه ذاتی سازمان منطقه آزاد اروند بر اساس اساسنامه، انجام فعالیت‌های اقتصادی است و ارتباط میان اقتصاد داخل و اقتصاد خارج را برقرار می کند؛ اما در کنار آن، از محل درآمدهای کسب شده، در حوزه آموزش بازسازی کالبدی و زیرساختی و حتی اجتماعی را مدنظر دارد.

هدف ما توسعه و ارتقاء منابع انسانی است

وی خاطرنشان کرد: کمک به مراکز آموزشی هم در همین راستاست و ما هم به لحاظ کالبدی و هم به لحاظ اجتماعی در حوزه‌های مختلف آموزشی ـ بهداشتی و دیگر شاخص‌های توسعه منابع انسانی کمک‌های لازم را به این بخش انجام می‌دهیم. هدف ما توسعه و ارتقاء منابع انسانی، فعالیت های فردی و گروهی و همین‌طور فعالیت سازمانی ادارات و سازمان‌هایی است که درون حوزه منطقه آزاد هستند.
 مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه‌هایی مانند آموزش‌وپرورش، بهزیستی‌، صنعت، معدن تجارت و کل حوزه سازمان‌ها و شرکت‌ها و آموزش عالی و دانشگاهی فعال است و معمولاً هم اگر قوانین اجازه بدهند زیرساخت‌های این مراکز را تکمیل می‌کند.

توسعه منابع انسانی را برای تمام دانشگاه‌ها مدنظر داریم

الیاسی همچنین با بیان اینکه در برنامه‌هایمان توسعه منابع انسانی را برای تمام دانشگاه‌ها مدنظر داریم افزود: برنامه ریزی های ما در راستای ارتقای کیفیت مدرسین و کیفیت زندگی و تحصیل دانشجویی و مباحث پژوهشی است و ارتباط بهتر و بیشتر جامعه با دانشگاه‌ها را مدنظر داریم و در تلاشیم در قالب فعالیت دانشگاه با صنعت و دیگر اقشار اجتماعی، از پتانسیل دانشگاه‌ها در حوزه شهروندی و ارتقاء سازمانی و موارد پژوهشی که مدنظر سازمان و دیگر اجزاء اداری و ساختار دولت درون این حوزه هستند، استفاده کنیم. در این حوزه از پژوهش‌های دانشجویی نیز در سطح تحصیلات تکمیلی حمایت می‌کنیم.

حمایت منطقه آزاد اروند از طرح‌های پژوهشی

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص حمایت منطقه آزاد اروند از طرح‌های پژوهشی افزود: در نظر داریم در راستای ارج نهادن به پژوهش و تحقیق و همین‌طور اقدامات چشمگیر پژوهشی که درخور تحسین هستند، در هفته پژوهش، از پژوهشگران و کسانی که در حوزه کاربردی از پژوهش حمایت کردند و کسانی که در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کردند تجلیل کنیم . این رویداد مانند دوره های قبل با حضور 11 دانشگاه موجود در منطقه آزاد اروند و با هماهنگی همه این دانشگاه‌ها و حمایت بخش خصوصی و بخش‌های دولتی خواهد بود که در سالن‌های منطقه آزاد رقم خواهد خورد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو