تقدیر مشاور رییس جمهور از تلاش های رضا مسرور

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی از تلاش های رضا مسرور مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد انزلی تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پیام «مرتضی بانک» آمده است؛

جناب آقای مهندس رضا مسرور  

اکنون که در سایه توجه وعنایت پروردگار متعال  یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش در دوران مسئولیت خطیر «مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی»را با سربلندی به پایان رسانده اید، شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه، نهایت سپاس و قدردانی را  ابراز نمایم.
بدون شک  مردم شریف و قدردان گیلان و بوِیژه انزلی هیچ گاه خاطره ی کوشش های بی وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف از یاد نمی برند. 
ردپای تلاش های سخاوتمندانه شما براي عمران، آباداني و توسعه اقتصادی در منطقه آزاد انزلی که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید انجام شده موجبات رضایت مندی و امیدآفرینی در بین مردم تلاشگر آن خطه شد که همواره در تاریخ امروز و فردای این سرزمین به یادگار خواهد ماند و چون چراغی فرا روی زندگی، آینده و فردای روشنتر شما خواهد بود.
بدینوسیله از همکاری های صادقانه، خالصانه و موثر شما تقدیر و تشکر نموده ضمن آرزوی سلامتی، توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم .

گفتنی است؛ رضا مسرور به عنوان عضو هیأت مدیره شستا و مشاور اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو