برگزاری رزمایش طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/54407
ساعت 13:06 يکشنبه 17 آذر 1398
رزمایش طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مدیران این مجموعه و مسئولان کشوری و لشکری نهادهای مستقر در شهر فرودگاهی، انجام شد.

به گزارش فرینا؛ علی رستمی با اشاره به برگزاری رزمایش طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در روز جاری گفت: کلیه تیم های برف روبی و تجهیزات مورد نیاز برای عملیات زمستانی در بخش های مختلف شهر فرودگاهی شامل ایرساید و لندساید مستقر شده و در آماده باش کامل برای برف روبی در زمان کاهش دما و افزایش بارش ها هستند.

رستمی افزود: طرح عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال ٩٨ با محوریت کاهش زمان برف روبی تدوین شده تا مسافرین و مراجعین در زمان بارش های جوی امکان تردد روان به این مجموعه را داشته باشند و پروازها نیز به موقع انجام شوند.

وی با اشاره به وجود تجهیزات لازم برای عملیات برف روبی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بخشی از تجهیزات لازم برای تسریع و تسهیل در این عملیات نیز از طریق عقد قرارداد با شرکت های خصوصی تامین شده و کمبودی در خصوص تجهیزات برای عملیات زمستانی نداریم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از توقف فعالیت فرودگاه و خدمت رسانی ها در زمان بارش برف انجام گرفته و مایحتاج لازم برای مسافران در زمان بروز تاخیرهای احتمالی در پروازها نیز تهیه شده است.

رستمی گفت: هماهنگی های لازم با شرکت های خدمات هندلینگ نیز صورت گرفته و این شرکت ها برای عملیات زمستانی در آماده باش کامل هستند و مواد لازم برای انجام عملیات دی آیس (یخ زدایی) هواپیماها توسط این شرکت ها به مقدار لازم تهیه و دپو شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی همه ارگان های حاضر در این مجموعه همچون سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، پلیس مهاجرت و گذرنامه، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی، شرکت های هندلینگ، اورژانس و هلال احمر تلاش خواهیم کرد تا هیچگونه مشکلی در عملیات اعزام و پذیرش مسافران در فصل سرما رخ ندهد و پروازها با ایمنی کامل انجام شوند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟