مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم؛

واگذاری افزون بر 774 هزار مترمربع زمین در 6 ماهه سال 98

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری هفت‌صد و هفتاد و چهار هزار و 835 مترمربع زمین به 104 متقاضی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، احمد دیرستانی با بیان این خبر اعلام کرد: 84 مورد از این واگذاری‌ها به مساحت بیش از یک‌صد و هشتاد و شش هزار و 223 مترمربع مربوط به کاربری مسکونی در نقاط مختلف جزیره قشم است.

به گفته دیرستانی، بخش دیگری از واگذاری‌های زمین به حوزه‌های آموزشی، تجاری، صنعتی، خدماتی کارگاهی، اقامتی، تفریحی و شیلات مربوط می‌شود.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در نیمه نخست سال 98، سه مورد زمین با کاربری تجاری و دو مورد مجوز آموزشی به ترتیب به مساحت بیش از یک هزار و 179 مترمربع و یک هزار و 495 مترمربع به متقاضیان واگذار گردید.

دیرستانی یادآور شد: بیشترین میزان واگذاری مربوط به سه مورد کاربری تفریحی به مساحت چهارصد و پنجاه و شش هزار و 581 مترمربع می‌باشد.

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری پنج مورد واگذاری با کاربری صنعتی در مجموع به مساحت بیش از هفتادوپنج هزار و 129 مترمربع انجام شده است.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: یک مجوز با کاربری صنایع شیلاتی در حوزه پرورش ماهی در قفس و یک مورد مجوز احداث انبار صیادی به مساحت سی هزار و 836 مترمربع و از دیگر موارد واگذاری‌های انجام شده در حوزه شیلات جزیره است.

وی خاطرنشان کرد: یک مورد واگذاری با کاربری اقامتی، 2 مورد واگذاری با کاربری خدماتی کارگاهی و سه واگذاری با مجوز تجاری مسکونی در مجموع به مساحت بیست‌وسه هزار و 392 مترمربع، بخش دیگری از عملکرد مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم در 6 ماهه ابتدایی امسال می‌باشد.

دیرستانی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای شفاف‌سازی و اجرای بند «د» ماده 12 دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه نحوه استفاده از زمین و منابع مالی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی، لیست قراردادهای منعقد شده در نیمه اول سال 1398 در پایگاه اینترنتی سازمان منطقه آزاد قشم منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو