آسفالت محوطه و تجهیز مدرسه شهید بهشتی هفت رنگو با 1100 میلیون ریال اعتبار

مدیریت نفت وانرژی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف عمل به مسوولیت های اجتماعی و بهره مندی جامعه محلی از مزایای توسعه‌ای ناشی از حضور منطقه آزاد قشم، با 1100 میلیون ریال اعتبار، اقدام به محوطه سازی و تجهیز مدرسه شهید بهشتی روستای هفت رنگو کرد.

به گزارش فرینا، هادی نعیمیان، با اشاره به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای حضور مدیران در مدارس و زدن زنگ ابتدای سال تحصیلی اظهار کرد: دیدن مشکلات مدارس سطح جزیره از نزدیک به تسریع روند توسعه یافتگی در روستاهای جزیره انجامید.

نعیمیان افزود: امسال، نواختن زنگ مهر مدرسه ابتدایی شهید بهشتی روستای هفت رنگو با 109 دانش آموز توسط مدیریت نفت وانرژی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت.

وی ادامه داد: حضور در این مدرسه و مشاهده کاستی‌ها و نیازهای دانش آموزان، باعث شد تا با همراهی و همکاری سرمایه گذاران فعال در منطقه، بخشی از مشکلات ساماندهی و مرتفع شود.

مدیر نفت وانرژی سازمان منطقه آزاد قشم از آسفالت محوطه این مدرسه به متراژ یک هزار و 736 مترمربع با همکاری شرکت آسفالت طوس خبر داد و گفت: همچنین خرید لوازم و تجهیزات ورزشی، لوازم آزمایشگاهی و کیت آموزشی دروس علوم و ریاضی به همراه تهیه کیف و لوازم التحریر بخشی دیگر از این اقدامات بود.

نعیمیان یکی از دلایل وجودی مناطق آزاد را دستیابی به توسعه و رشد در مناطق محروم دانست و عنوان داشت: بهره مندی و ارتقا سطح امکانات، تجهیزات و دانش دانش آموزان یکی از معیارهای اصلی برای تحقق توسعه یافتگی است و ما در تلاشیم تا به نحوی شایسته مجری این وظیفه باشیم.

گفتنی است، روستای هفت رنگو از توابع بخش حرای جزیره قشم دارای ظرفیت‌های غنی در حوزه ورزش‌های آبی و ساحلی و خدمات گردشگری است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.