اعلام آمادگی 48 شرکت برای سرمایه گذاری در بندر چابهار از ابتدای سال 98

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 48 شرکت برای سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار اعلام آمادگی کرده و درخواست خود را ارائه داده اند.

به گزارش فرینا، بهروز آقایی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: آمار متقاضیان سرمایه گذاری در بندر چابهار 33 درصد افزایش یافته است به طوری که همزمان با روز حمل و نقل تمهیدات برای 6 قرارداد سرمایه گذاری در بندر چابهار در نظر گرفته شده است.
آقایی با با بیان این که در سال گذشته در مجموع 47 درخواست سرمایه گذاری در این بندر ارائه شده است افزود: سال گذشته 150 هیات داخلی و خارجی از بندر چابهار بازدید کردند و 14 قرارداد با بخش خصوصی منعقد و بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر جذب شد.
وی ادامه داد: 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی تا پایان امسال در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور برای جذب پیش بینی می شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تشریح کرد: امسال دو قرارداد در حوزه احداث انبار سرپوشیده و مخازن فرآورده های نفتی منعقد شده و امضای 6 قرارداد دیگر نیز در 26 آذر امسال، همزمان با روز حمل و نقل در دستور کار قرار دارد.
آقایی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته 36 درخواست سرمایه گذاری ارئه شد، بنابراین می توان گفت که تعداد متقاضیان سرمایه گذاری در بندر چابهار از فروردین تا ابتدای آذر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد رشد داشته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو