با هدف جلوگیری از ورود آب باران به منازل مسکونی شهروندان صورت گرفت؛

توزیع 1200 عدد مانع فیزیکی در محله چابهار شهر قشم

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم از جانمایی بیش از 1200 عدد کیسه ماسه به عنوان مانع فیزیکی برای جلوگیری از ورود آب به منازل منطقه چابهار شهر قشم خبر داد.

به گزارش رفرینا، عباس رنجبری با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 15 دستگاه موتور پمپ روبین و تانکر برای انتقال آب باران از منازل مردم این محله از شهر قشم مشغول خدمات رسانی هستند.
رنجبری ادامه داد: نیروهای خدمات شهری شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم در کنار نیروهای خدمات شهری و روستایی و آتش نشانی شهر قشم تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب احتمالی بارش شدید باران انجام می دهند.
مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: از آغاز بارندگی روزهای اخیر بیش از 2 تن لایروبی از سطح معابر و خیابان های شهر قشم صورت گرفته است.
به گفته رنجبری؛ بارگیری مجدد برای تامین موانع فیزیکی جدید با هدف توزیع آنها در محله های قدیمی شهر و جلوگیری از ورود آب به منازل شهروندان در حال انجام است و به زودی این موانع در نقاط بافت فرسوده جایگذاری خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: اميدواريم با تدابير و برنامه ريزي هاي انجام شده، بتوانیم با سرعت بیشتر مشکلات ایجاد شده در اثر بارندگی  را حل کرده و خدمات بهتری را به شهروندان ارائه كنيم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو