درخشش ورزشکاران قشم در نخستین دوره نچرال کاپ دانشجویی کشور

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب یک مدال طلا و یک مقام سومی توسط ورزشکاران قشم در نخستین دوره مسابقات نچرال کاپ دانشجویی قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، جلیل حق گویان با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 600 ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در تهران برگزار شد و تیم سازمان منطقه آزاد قشم با حضور سه ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرد.

حق گویان ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها کیوان علیزاده با مربیگری محمد پرون از باشگاه بدنسازی رکورد در وزن 80- کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی و گردن آویز طلا شد.

سرپرست امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین محسن عیسوند و عبدالرضا غریبی از باشگاه ورزشی رهپویان در وزن 70- کیلوگرم به رقابت پرداختند که در پایان غریبی موفق یه کسب مقام سوم این مسابقات شد.

به گفته حق گویان؛ در علوم بدنسازی، به رشته‌هایی که استفاده از داروهای استروییدی در آنها ممنوع است، در اصطلاح بدنسازی نچرال گفته می‌شود.

گفتنی است؛ نخستین دوره مسابقات فیزیک نچرال دانشجویی با نام مسابقات فیزیک سلامت (نچرال) دانشجویی 29 آذرماه امسال در تهران برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.