تقدیر معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برگزیده جشنواره سینما حقیقت

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در مرکز صدا و سیمای آبادان از «علی شهابی» کارگردان آبادانی حائز تندیس زرین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، تقدیر نمود.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان به همراه مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در صدا و سیمای آبادان و در جمع مدیران این مرکز از کارگردان فیلم « آبشار» که در سیزدهمین دوره جشنواره مستند سینما حقیقت تندیس زرین و لوح تقدیر بهترین کارگردانی مستند کوتاه را دریافت کرده است، تقدیر کردند.

طمیمیان با بیان اینکه هنرمندان با تولید آثار فاخر سرمایه های منطقه محسوب می شوند، گفت: افرادی نظیر علی شهابی که با تمام توان رسالت فرهنگی و هنری خودشان را انجام می دهند، برای آبادان و خرمشهر یک ظرفیت ارزشمند و اثرگذار هستند.

وی در ادامه صدا و سیما را یک رسانه فعال عنوان کرد و افزود: این رسانه می تواند نقاط قوت و ضعف مدیران را در تمام سطوح به گوش مردم برساند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تعامل میان سازمان منطقه آزاد اروند و صدا و سیمای مرکز آبادان را مثبت ارزیابی کرد که می تواند هدفمند تر شود و در ادامه تصریح کرد: این تعامل باید اثرش در جامعه مشهود باشد؛ متأسفانه به لحاظ ترویج شایعات و عدم اطلاعات صحیح، در بیشتر مواقع جامعه دچار سردرگمی می شود.

برگزاری جشنواره فجر و تعامل و یکپارچکی رویدادهای این ایام با همفکری و خرد جمعی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است؛ «آبشار» داستان فرد معلولی را روایت می کند که تلاش دارد به جوانان روستای خود که آبشار نام دارد فوتبال آموزش دهد. این مستند پیش از این در بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیما جایزه ویژه هیات داوران را کسب کرده بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.