با حضور مشاور رییس جمهور؛

افتتاح شرکت تولیدی آشکار ساز صنعت ایمنی در منطقه ویژه پیام

شرکت تولیدی آشکار ساز صنعت ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی پیام با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در این شرکت سیستم های اطفای حریق به دست جوانان کشور تولید می شود.
میزان سرمایه گذاری در این شرکت تولیدی ۱۰ میلیارد تومان است و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر يك روزه خود به البرز از کارخانه مادیران (بزرگترین کارخانه لوازم خانگی داخلی)، بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارما) ، بزرگترین فارم رمز ارز کشور (مبنا)  و شرکت شفا طوس کیش مرکز تصویربرداری پت‌ اسکن (سرطان شناسی) بازديد كرد.

بازدید از فاز ٤ منطقه ويژه اقتصادى پيام و مجموعه سالن و رمپ پرواز فرودگاه پيام در این منطقه ويژه اقتصادى  از دیگر مقصدهایی بود که مرتضی بانک از آن ها بازدید کرد.

«عزیزالله شهبازی» استاندار البرز، «جعفر آهنگران» معاون برنامه ریزی، «حسین گروسی» معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی، «نادر ثناگو مطلق» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام، «جواد عباسپور» سرپرست مدیریت هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی و «هانی صباغان» سرپرست مدیریت حوزه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وی را در این بازدید همراهی می کنند.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار در40 کیلومتری پایتخت واقع شده است. این منطقه ویژه اقتصادی دارای 4 فاز صنعتی با 190 واحد صنعتی مستقر است که در حوزه های IT، ICT، دانش بنیان، هایتک، تجهیزات پزشکی و دارویی و... مشغول به فعالیت هستند.

از این تعداد واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام، 70 واحد صنعتی فعال، 10 واحد صنعتی غیر فعال و 110 واحد نیز در حال ساخت است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.