معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی؛

برون سپاری برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به بخش خصوصی کیش

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد بر برون سپاری برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به بخش خصوصی کیش تاکید کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا رستمی در سفر خود به کیش ازموسسه فرهنگی هنری الست کیش و مرکز گردشگری سلامت این جزیره بازدید کرد و با فعالان این عرصه ها دیدار و گفت و گو کرد.

محمدرضا رستمی در جریان بازدید از موسسه فرهنگی هنری الست کیش که ارائه دهنده خدمات فرهنگی است، بر تسریع شکل‌گیری موسسات فرهنگی و هنری در کیش تاکید کرد.
رستمی با بیان این که رویکرد و سیاست "اقتصاد فرهنگ" در منطقه آزاد کیش، می تواند حرکت موسسات فرهنگی و هنری را روان‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر کند افزود: برون سپاری رویدادهای فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت های موسساتی که در جزیره کیش به ثبت رسیده اند؛ در اولویت قرار گیرد.
وی در بازدید از پروژه گردشگری سلامت، با اشاره به ویژگی ها و مزیت های مناطق آزاد در حوزه سلامت و جایگاه این مناطق درکشور، افزود: گسترش و توسعه گردشگری سلامت به ویژه در زمینه آن دسته از خدمات درمانی که جنبه نوآوری و تولید ثروت داشته باشد، می تواند از محورهای اصلی فعالیت های مناطق آزاد در این زمینه باشد.
معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، ارائه خدمات کیفی، مناسب و در عین حال اقتصادی در حوزه طب سنتی و مکمل را از جمله ظرفیت های مناطق آزاد در بحث گردشگری سلامت عنوان و بر حمایت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از سرمایه گذاران این حوزه تاکید کرد و افزود: موانع پیش پای سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری سلامت با سرعت برطرف می شود.
گفتنی است؛ در این دیدارها فعالان فرهنگی و هنری و فعالان حوزه گردشگری سلامت به برخی از مسائل مشکلات خودشان اشاره کردند و "معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد" هم قول مساعد دادند که با انعکاس موارد مطرح شده در جهت رفع آنها، گام های عملی و سریع برداشته شود

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو