برگزاری دوره آموزشی رفع تصرف عدوانی در سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی رفع تصرف عدوانی با حضور 45 نفر از کارکنان این سازمان با هدف افزایش دانش شغلی و اجرای دقیق قوانین مربوطه خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور کارکنان حوزه امنیتی و انتظامی، بازرسی و رسیدگی به شکایات، املاک و مستغلات، امور حقوقی و قراردادها، امور شهری و روستایی، معماری و شهرسازی و مدیریت امور درگهان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

عسکری ادامه داد: واحد اجرائیات سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان بازوی اصلی حوزه امنیتی و انتظامی با همکاری سایر واحدهای مرتبط سازمان، ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی با جدیت تمام و به صورت شبانه روزی نسبت به مقابله با پدیده زمین خواری، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، بررسی و شناسایی تخلفات ساختمانی اقدام می کند.

وی با اشاره به حضور دادستان شهرستان قشم به عنوان مدرس این دوره آموزشی، اضافه کرد: تصرف عدوانی موضوع حقوقی است که مطابق آن، چنانچه نهاد یا فردی مدعی غیرقانونی بودن تصرف باشد باید با توسل به قانون و اقامه دعوی این رابطه را بر هم زده و متجاوز را باز دارد.

به گفته مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛ این دوره آموزشی پیرو دستور مدیرعامل سازمان و در راستای افزایش دانش شغلی کارکنان حوزه های مرتبط و به منظور اجرای قانونی فرایند مقابله و رفع تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.