تبیین اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه آزاد اروند

در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدیریت آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی برای جامعه هدف خود در منطقه نموده است.

به گزارش فرینا، مدیرآموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت و نقش سند بالادستی تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: با توجه به اهمیت این سند و به منظور تبیین اهداف، راه کارها و سیاست های مورد نظر آن، مدیریت آموزش سازمان منطقه آزاد اروند برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی برای معلمان، مدیران، خانواده ها و دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است.

علی الیاسی از دیگر اهداف اجرای این دوره ها را بالا بردن مهارت، دانش و به روز رسانی دانسته های معلمان و مدیران مطرح کرد و افزود: در اولین دوره توانستیم برای ۴۰۰نفر از مدیران مدارس در شیف صبح و بالغ بر ۶۰۰نفر از آموزگاران منطقه در نوبت عصر با حضور یکی از برجسته ترین اساتید کشوری که بعنوان مشاور در تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز نقش داشته، سمینار آموزشی برگزار کنیم.

الیاسی تصریح کرد: این روال تا اجرای کامل مفاد این سند برای همه کنشگران و جامعه ذی نفع ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه هدف مورد نظر مدیریت آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارها، معلم برتر است که ویژگی هایی نظیر شایستگی، دانش روز و تعهد را باید داشته باشد.

مدیریت آموزش،توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان از استقبال خوب فرهنگیان از این سمینار خبر داد و اذعان داشت: با توجه به میزان استقبال بالای معلمین و مدیران مدارس، در اولین فرصت ضمن تکرار دوره برگزار شده، نسبت به اجرای دوره های تکمیلی برنامه ریزی خواهیم کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.