سی و دومین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

سی و دومین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونان، مدیران و مشاوران این سازمان در سالن مرکزبین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، در ابتدای این جلسه، کلیپ معرفی جزایر ناز، صنایع دستی هنرمندان این جزیره و همچنین خانه های بوم گردی روستای گوران قشم که در برنامه صبح بخیر ایران از شبکه یک پخش شده بود به نمایش گذاشته شد.
عابدین سعادت فرد معاون توسعه و منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه این جلسه، تحلیل جامعی از عملکرد درآمد و منابع این سازمان در ۵ سال اخیر را برای حاضرین تشریح کرد.
ناصر ذاکری مدیر طرح و برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم هم گزارش مفصلی از برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت این مدیریت را با نگاه به بودجه، دستورالعمل ها، تهیه و تدوین شاخص ها و معیارهای نظارت سازمان، تهیه ساختار و تشکیلات و انجام مطالعات را برای حاضران در این نشست ارائه کرد.
در پایان سی و دومین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان از زحمات علی توبچی ثانی مدیر پیشین معماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم طی دوره حضورشان در این مجموعه تقدیر کرد و با معرفی نورالله کرمی به ‌عنوان مدیر جدید این مجموعه، برای وی در راستای نقش‌آفرینی هرچه بهتر در حوزه معماری و شهرسازی به عنوان هویت و سیمای شهری این منطقه، آرزوی توفیق کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو